סקרי שביעות רצון

סקר שביעות רצון

בקרה על חווית לקוח באמצעות סקרי שביעות רצון רציפים בזמן אמת בכל הערוצים

למה ACE?

מודדים ומנטרים את כל נקודות המגע שלנו במסע הלקוח.

לקוח ביקר באתר ? דיבר עם נציג שירות? הגיע אל משרדנו? מנהל תהליך מול אנשי המכירות שלנו?

באמצעות ACE כל שלבי תהליך המכירה והשירות ניתנים לניטור, מדידה ושיפור בזמן אמת 

התאמת תהליכים ונהלים לצרכיי הלקוחות

הקטנת עלויות התפעול

יצירת בידול אמיתי ללקוח

סקר שביעות רצון לקוח - יתרונות המערכת

כלי ניתוח למנהלים

דשבורד מנהלים גמיש המאפשר זיהוי בעיות אסטרטגיות בזמן אמת עם מנגנון אוטומטי ליצירת מצגות

פורטל מובנה למנהלי השירות

לצורך תחקור אירועים והפקת תובנות אירגוניות

מנוע התראות גמיש - בזמן אמת

הזרמת מידע בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים בארגון לצורך Recovery

משוב רב ערוצי דינאמי

סקר בשילוב תמונות, אימוג'ים וטקסט פתוח עם אפשרות תצוגה בסגנון צ'ט

מנוע אופטימיזציה ודגימה

להגדלת אחוזי המענה ולמיקוד במשובים החשובים ביותר

ממשק גמיש

קליטה של נתוני רקע תפעוליים ודמוגרפיים לצורך דגימה, פרסונליזציה וניתוח דאטה

מדד אמפתיה מובנה בדשבורד

שילוב מדד האמפתיה בדשבורד הארגוני

ניתוח טקסט פתוח

ניתוח סנטימנט מתוך שאלת טקסט פתוח ויצירת מדד כמותי הניתן להתייחסות

% 0 -
ניהול סיכונים

הפחתה בשיעור התלונות על השירות

סקר שביעות רצון לקוחות

חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם. עם ACE  תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.

% 0

עלייה במדדי שביעות רצון הלקוחות

קידום מכירות- TOP SOLUTIONS

שילוב של מתודולוגיה וטכנולוגיה

לקוחותינו נהנים מפתרון מלא מקצה לקצה המשלב מתודולוגיה וטכנולוגיה.
הפתרון הינו מודולרי ומותאם באופן ספציפי לצרכי הארגון והוא כולל:

התאמת תהליכים ונהלים לצרכיי הלקוחות

מיפוי נקודות המגע המשמעותיות של הארגון עם הלקוח והשפעתן על חווית הלקוח.

זיהוי נקודות קריטיות המשפיעות על שרשרת השירות/מכירות ללקוח.

הגדרת סקר שביעות רצון רב ערוצי מותאם וחוקי דגימה על נקודות המגע המרכזיות.

הגדרת התראות למנהלים על משובים חריגים בניהול workflow לסגירת מעגל הטיפול

דשבורד ניהולי למעקב אחרי מדדי חווית הלקוח והטיפול בחריגים

דוחות סיכום הנשלחים בדוא"ל למנהלים וכוללים את הנתונים הרלוונטיים להם

חווית לקוח

סקר שביעות רצון לקוחות - סיפורי הצלחה

צביקה ביידא סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל מספר: כך שיפרנו את חווית הלקוח

מהפכת השירות לתושב של עיריית י-ם: כך עשינו זאת עיריית ירושלים היא אחת הערים המתקדמות בישראל בכל הקשור לשירות לתושב.

מבין לקוחותינו

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.