לקוח ביקר באתר ? דיבר עם נציג שירות? הגיע אל משרדנו? מנהל תהליך מול אנשי המכירות שלנו?
באמצעות ACE כל שלבי תהליך המכירה והשירות ניתנים לניטור, מדידה ושיפור בזמן אמת
התאמת תהליכים ונהלים לצרכיי הלקוחות
הקטנת עלויות התפעול
יצירת בידול אמיתי ללקוח
סקר שביעות רצון לקוח - יתרונות המערכת
כלי ניתוח למנהלים
דשבורד מנהלים גמיש המאפשר זיהוי בעיות אסטרטגיות בזמן אמת עם מנגנון אוטומטי ליצירת מצגות
פורטל מובנה למנהלי השירות
לצורך תחקור אירועים והפקת תובנות אירגוניות
מנוע התראות גמיש - בזמן אמת
הזרמת מידע בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים בארגון לצורך Recovery
משוב רב ערוצי דינאמי
סקר בשילוב תמונות, אימוג'ים וטקסט פתוח עם אפשרות תצוגה בסגנון צ'ט
מדד אמפתיה מובנה בדשבורד
שילוב מדד האמפתיה בדשבורד הארגוני
מנוע אופטימיזציה ודגימה
להגדלת אחוזי המענה ולמיקוד במשובים החשובים ביותר
ניתוח טקסט פתוח
ניתוח סנטימנט מתוך שאלת טקסט פתוח ויצירת מדד כמותי הניתן להתייחסות
ממשק גמיש
קליטה של נתוני רקע תפעוליים ודמוגרפיים לצורך דגימה, פרסונליזציה וניתוח דאטה
%0
הפחתה
בשיעור התלונות על השירות
חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם.
עם ACE תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.
%0
עלייה במדדי שביעות רצון הלקוחות
שילוב של מתודולוגיה וטכנולוגיה
לקוחותינו נהנים מפתרון מלא מקצה לקצה המשלב מתודולוגיה וטכנולוגיה.
הפתרון הינו מודולרי ומותאם באופן ספציפי לצרכי הארגון והוא כולל:
מיפוי נקודות המגע המשמעותיות של הארגון עם הלקוח והשפעתן על חווית הלקוח.
זיהוי נקודות קריטיות המשפיעות על שרשרת השירות/מכירות ללקוח.
הגדרת סקר שביעות רצון רב ערוצי מותאם וחוקי דגימה על נקודות המגע המרכזיות.
הגדרת התראות למנהלים על משובים חריגים בניהול workflow לסגירת מעגל הטיפול
דשבורד ניהולי למעקב אחרי מדדי חווית הלקוח והטיפול בחריגים
דוחות סיכום הנשלחים בדוא"ל למנהלים וכוללים את הנתונים הרלוונטיים להם
סקר שביעות רצון לקוחות - סיפורי הצלחה
"החדרנו מוצר רגיש לשוק ישראלי והיינו חייבים לשמוע פידבקים מיידים מלקוחות בזמן קצר על מנת לקבל אינדיקציות על השימוש במוצר, האם הוא טוב, האם גודל הכפית נוח והאבקה מתמוססת כמו שצריך ועוד. השימוש במערכת סקרי שביעות רצון עזרה לנו לנהל את העסקים באופן שמבוסס על עובדות ועל חווית לקוח ולא רק על פי תחושת בטן"
"הסקרים של טופ סולושנס הם אחד מהכלים החשובים והמרכזיים ביותר לאיסוף מידע מהתושבים וממקבלי השירות שמסייעים לעירייה לאסוף מידע על חוויית השירות בזמן אמת ולפעול בהתאם. מנהלי המחלקות השונות בעירייה יכולים לקבל חיווי מידי של תוצאות הסקר באמצעות התראות בדוא"ל במקרים של אי שביעות רצון. הסקר מאפשר ללמוד באופן רציף ו "כאן ועכשיו" על השירות, כיצד ניתן לשפר אותו בדיוק במקומות הדורשים שינוי ושיפור"
"כל התפיסה של "איך נותנים שירות ללקוח" השתנתה בעקבות תהליך מקיף הכולל גם את הטמעת הכלי. אם בעבר לקוח יצא מהחנות ובכך הסתיימה התקשורת בינינו, באמצעות המערכת אנחנו שומרים על קשר עם הלקוח גם לאחר הרכישה: הלקוח מקבל הודעה לסמארטפון של "תודה על ביקורך בחנות" ועם מספר שאלות במטרה לקבל ממנו משוב על חווית הקניה"