מודדים ומנטרים את כל נקודות המגע שלנו במסע הלקוח.
לקוח ביקר באתר ? דיבר עם נציג שירות? הגיע אל משרדנו? מנהל תהליך מול אנשי המכירות שלנו?
באמצעות ACE כל שלבי תהליך המכירה והשירות ניתנים לניטור, מדידה ושיפור בזמן אמת
דשבורד מנהלים גמיש המאפשר זיהוי בעיות אסטרטגיות בזמן אמת עם מנגנון אוטומטי ליצירת מצגות
לצורך תחקור אירועים והפקת תובנות אירגוניות
הזרמת מידע בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים בארגון לצורך Recovery
סקר בשילוב תמונות, אימוג'ים וטקסט פתוח עם אפשרות תצוגה בסגנון צ'ט
להגדלת אחוזי המענה ולמיקוד במשובים החשובים ביותר
קליטה של נתוני רקע תפעוליים ודמוגרפיים לצורך דגימה, פרסונליזציה וניתוח דאטה
חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם. עם ACE תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.
צביקה ביידא סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל מספר: כך שיפרנו את חווית הלקוח
מהפכת השירות לתושב של עיריית י-ם: כך עשינו זאת עיריית ירושלים היא אחת הערים המתקדמות בישראל בכל הקשור לשירות לתושב.
כל הזכויות שמורות © ל-Top Solutions פתרונות ניהול תהליכים, מעקב ביצועים, ניהול משימות ועוד