ניהול איכות בטופ סלושנס

מערכת ניהול איכות

בהתאם לדרישות תקן ISO-9001:2015

ניהול איכות

מערכת ניהול איכות מתקדמת – במקום אקסלים או מערכות מיושנות אשר לא מספקות מענה מקיף (לניהול סיכונים, דרישות כל דין, שימור ידע) עברו למערכת חדשנית לניהול איכות ועמידה בתקן ISO 9001:2015.
המערכת תעזור לכם לחסוך זמן, כסף ולמנוע טעויות אנוש.

ניהול איכות ועמידה בתקן ISO 9001

מה אתם מקבלים במערכת?

מערכת ניהול איכות

פתרון מקיף המאפשר ניהול, מעקב ובקרה על תקן ה ISO-9001:2015

הקשרי הארגון

כרטיס פרופיל הארגון כולל מבנה ארגוני, זיהוי מחזיקי העניין ודרישותיהם, גבולות מערכת האיכות, טבלת תהליכים מרכזיים בארגון. 

המשאב האנושי

מאפשר בחירת העובדים המתאימים, הדרכתם והסמכתם. במערכת מובנה: תיק עובד, זיהוי צרכי הדרכה, תוכנית הדרכות/הסמכות, מעקב אחר חידוש הסמכות.

ידע ארגוני – זיהוי ושימור הידע הכרחי להפעלת תהליכי הארגון

רכש חומרי גלם ושירותים

הגדלת הסיכוי לקבלת מוצרים/שירותים איכותיים מהספקים לאורך זמן. ניהול : תיק ספק, אישור ספק, אישור הזמנת רכש, ניהול סיכוני רכש, הערכת ספקים.

רצפת ייצור / שירות

מאפשר מעקב וניהול תחזוקת ציוד (מונעת/שבר), בקרת מכשירי עבודה.

כיול מכשירי מדידה – המערכת מאפשרת מעקב אחר כיול מכשירי המדידה ע"י מעבדות מוסמכות.

טיפולבמוצר/שירות לא מתאים

ועדת הנצלה (MRB) 

מעקב אחר החלטות הועדה 

מבדקים פנימיים

ניהול תכנית מבדקים, רשימות תיוג, דוחות מבדק, מעקב אחר ביצוע פעולה מתקנת בממצאי המבדק.

ניהול סיכונים והזדמנויות

המערכת מאפשרת זיהוי הערכה והפחתה של סיכונים לרמה הקבילה באמצעות מטריצת סיכונים ובדיקת אפקטיביות.

סקר הנהלה

מאפשר קבלת החלטות ברמה אסטרטגית בכל נושאי ניהול האיכות.
במערכת מובנה מנגנון למצע לדיון, תבנית סקר הנהלה כולל סדר יום, משימות והחלטות.
מעקב ביצוע במועד ובצורה אפקטיבית.

סקר חוזה

משלב דרישה ואפיון צרכיי הלקוח ועד להזמנה הסופית
וכך הארגון מוודא מראש כי הוא ערוך לספק ללקוח את מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, באיכות ובמחיר המוסכמים.

דרישות כל דין

זיהוי חוקים רלוונטיים והבטחת עמידה בהם כולל גישה למאגרי מידע חוקים/רגולציות, קישור נוהל למעקב ובקרה.

תכנון ופיתוח

משלב התכנון ועד למעבר מפיתוח לייצור, מאפשר הבטחת פיתוח מוצרים שיתנו מענה מלא לדרישות וציפיות לקוחות.

ניהול פניות ותלונות

שביעות רצון לקוחות, טיפול בתלונות ובפניות כולל פעולה מתקנת, מאפשר מתן מענה מספק ללקוחות לא מרוצים.

ביקורת

זיהוי מוקדם ומעקב אחר אי התאמות, בבחינת ביקורת קבלה, בתהליך וסופית .

פעולה מתקנת

זיהוי סיבות שורש לאי התאמות וקביעת פעולות למניעת הישנותן. משלב תכנית המבדקים ועד לבדיקות האפקטיביות .

רכוש לקוח

זיהוי, סימון, ביקורת קבלה, מעקב כיול, דיווח על אבדן או נזק

יעדים ומטרות

מצפן ארגוני להשגת המטרות והיעדים של הארגון. באמצעות תכנית עבודה ממוחשבת המכילה יעדים ומטרות הארגון, כולל דשבורד ניהולי.

ניהול איכות - יתרונות המערכת

דשבורד ניהולי, כולל מחולל גרפים מובנה

מרכז ידע

עבודה בענן מכל מקום

עבודה בסביבת אאוטלוק

חיבור לאופיס ולמיילים-עבודה בסביבה טבעית של משתמשי המערכת והקצה

תהליך כולל

תמיכה בהיררכיה ארגונית

מערכת משאבי אנוש

מענה מלא משלב התכנון ועד הביצוע, כולל מעקב ובקרה על כל שלב

ניהול משימות -תזכורות

מנגנון התראות ותזכורות גמיש

פיצ'רים חשובים במערכת

מערכות מידע

ניהול חריגים ואירועים חד פעמיים עד לסיומם.

ניהול קשרי לקוחות

עריכה וביצוע תהליכי אישור נהלים.

הגדרה, הקצבה ומעקב אחר נקודות לבקרה ופעולות מתקנות.

תכניות עבודה

סיווג פעולות בהתאם לתקן, חשיפה לסיכון ומורכבות במחלקות השונות בארגון.

רציפות תפקודית

צפייה בדוחות המתעדים את תהליכי היישום ואפשרות לניתוח סטטיסטי עבור כל תהליכי הבטחת האיכות

ניהול סיכונים ברפואה

תבניות מובנות לביצוע מבדקים וסקרים בתחום ניהול ISO ותקנים בין לאומיים.

itsm

הגדרות ביצוע, רשימות תיוג (צ'ק ליסט) ומעקב – כולל כלי סיקור מתקדמים (Web/Mobile).

סקר סיכונים

מערכת התראות ותזכורות אוטומטיות לכל השותפים במעקב ובביצוע.

מרכז ידע

תמיכה בשאלונים או מבדקים פנימיים וחיצוניים

שירותים נוספים שעשויים לעניין אותך

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.