טופ סולושיינס - ניהול תהליכים

תמיכה

SOX

חברת החשמל בחרה את פתרון ה SOX מבית טופ סולושנס

חברת החשמל בחרה במערכת GRC מבית טופ סולושנס לניהול ה SOX והתניות חוזיות

חברת החשמל בחרה במערכת ה GRC  מבית  Top Solutions לשדרוג מערכות המידע המנהלות את פעילות ה SOX והתניות חוזיות והחלפתם בפלטפורמה המספקת פתרון מקצועי, כולל ואחיד.

הפתרון מבית TOP SOLUTIONS  יספק מענה לצרכיי התפעול וההנהלה בארגון וכן יכלול מודולים מותאמים על פי פיתוח מובנה תחת המוצר ACTION BASE  המשרת מאות חברות ואלפי משתמשי קצה .

מיכאל ברלין, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות טופ סולושנס מסר: הייחודיות במערכת ה GRC באקשיין בייס היא בגמישות של המערכת וההתאמה לצרכי הלקוחות השונים. המערכת מספקת גמישות הן בהתאמה לצרכי הארגון והן לתנאיי הרגולציה המשתנים ובכך מאפשרת לארגון לצמוח יחד איתה.

חברת החשמל היא ממשלתית וציבורית, המייצרת חשמל ומספקת אותו לכל מגזרי המשק בישראל.

החברה מעסיקה 11,476 עובדים ומספקת שירות לכ-2.8 מיליון לקוחות.

ניהול ה SOX התבצע עד כה באמצעים מיושנים והיה צורך ברענון והתחדשות במערכת אשר תתמוך בתנאיי הרגולציה המאתגרים.

המערכת ACTIONBASE for GRC מאפשרת מענה מלא על כל התכונות והתהליכים של המערכת הישנה ובנוסף רמה חדשה של ממשקים גרפיים וניתוחי תהליך, כמו גם סביבה נוחה מאי פעם לתפעול.

רן חודניק, מנהל מכירות טופ סולושנס: הפרויקט מתחיל בימים אלה ואנו מאמינים כי תוך שלושה חדשים יהיה באויר. הפתרון החדש ישמש עשרות מבין עובדי החברה, על פני כל המחלקות.

ערן סטרול, מנהלת תחום ה GRC טופ סולושנס מוסר: אנו שמחים לצרף את חברת החשמל לשורת לקוחותנו ובטוחים כי הפתרון יספק מענה  מקצועי שלם ומקיף לצרכי הארגון ובטוחים כי בהמשך תוכל חברת החשמל ליהנות גם מחוזקות המערכת בהיטבי הביקורת, ניהול הסיכונים ו BCP 

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם