חברת QM7 הכריזה על מר אייל אריאלי מנהל מחלקת מידע באגף הכספים של קופת חולים מאוחדת כמנהיג החודש. אייל נבחר הודות לתושייה שגילה במינוף QM7 לטובת ניהול יעיל של הצוות וקידום משימות האנליזה וחקר הנתונים של כלל הארגון.

כשאריאלי הגיע למנהל מחלקת מידע באגף הכספים הוא היה יחיד ללא צוות איתו. באותו הזמן כמו רבים אחרים הוא השתמש באקסל על מנת לנהל את המשימות האישיות שעליו לבצע. מחלקת מידע עוסקת במגוון רב של נושאים החל ממחקר דרך ביצוע אנליזות ועד למענה לדרישות הרגולטור (משרד הבריאות), כלל המשימות נגזרו מתוכנית העבודה השנתית של המחלקה. עבודתו של אריאלי קיבלה הכרה על ידי ההנהלה, ובהתאם לכך גדל נפח העבודה של אריאלי ואיתו התרחב גם הצוות שהוא מוביל. אפילו עכשיו, נכון לכתיבת שורות אלו מצטרפת עובדת נוספת לצוות של אריאלי. במחלקת מידע יש 4 אנליסטי מידע ומנהלת פרויקט CO ב- SAP.

אייל אריאלי
מאוחדת

ככל שהצוות של אריאלי גדל התבהרה אצלו ההבנה שאי אפשר כבר להמשיך ולהתנהל באמצעות אקסלים רבים. לכן, אריאלי החל לחפש פתרון איכותי להובלת הפרויקטים וניהול צוות העובדים. אריאלי הוא איש מערכות מידע לשעבר ובחברה הקודמת בה עבד השתמש בכלי יעודי לניהול המשימות הצוותיות, כך שאת הערך הגלום במערכת מרכזית לניהול המשימות הצוותיות הוא הכיר. לאחר שהצורך בניהול אפקטיבי היה ברור, אריאלי יזם פנייה אל אגף מערכות המידע בכדי לשמוע אילו כלים הארגון יכול לאפשר לו להשתמש. אנשי מערכות המידע סיפרו לו על QM7 כמערכת הפועלת בארגון ומאפשרת למנהלים להוביל את הצוותים ביעילות. אריאלי שמע והחליט לעשות ניסיון.

בכוחות עצמו ובתוך זמן קצר למד אריאלי איך להשתמש במערכת, וברגע שהבין שיש לו כלי יעיל לניהול הצוות החליט לנהל באמצעותו את כלל המשימות הצוותיות.

בזמן שהצוות מתפעל את המשימות שהוא מקבל מאריאלי הוא יכול לדעת בדיוק מה קורה עם כל משימה בכל זמן נתון ולנהל את מה שבאמת חשוב.

היום כל הצוות יודע שהפגישות האישיות והצוותיות שלהם יבוצעו באמצעות QM7. לפני הישיבה אריאלי מתכונן באמצעות QM7 על המשימות עליהן צריך לדבר בפגישה. בזמן הפגישה כשQM7 על צג המחשב אריאלי וחבר הצוות רואים יחד את סטטוס המשימות ומלבנים את הסוגיות הלא פתורות. יחד הם קובעים תעדוף למשימות לקראת היעדים הבאים.

ניהול משימות

היום לאחר שמערכת QM7 פועלת כבר כמה שנים במחלקה של אריאלי אפשר כבר לומר שיש הצלחה גדולה. החיסכון בזמן ומזעור המשימות שנופלות בין הכיסאות מדברים בעד עצמם. כיום אריאלי מספר לנו שישנה "הפחתה כמעט מוחלטת במשימות שנשכחו. שיפור משך ביצוע המשימה שנובע מהפחתה ניכרת במספר המשימות שנשכחו וחזרו כ"שריפה". שיפור תקשורת פנים מחלקתית. ניהול עומסי עבודה ושיפור משמעותי בלוחות הזמנים בביצוע המשימות".

חברת QM7 מכירה במנהיגי החודש הממנפים את מערכת QM7 כדי לקדם את הארגון במקסימום אפקטיביות. אלה מנהיגים שמנהלים דיונים איכותיים עם משימות ברורות, ומובילים ביצוע החלטות. הם משתפים את הצוות במטרות הקצרות וארוכות הטווח, ומעניקים תחושה של ביטחון ושלוות נפש.

​מנהיגי החודש מקבלים פוסט אישי המוקדש להם בבלוג של QM7. בנוסף אנו מקדמים את מנהיגי החודש בערוצי המדיה החברתית וחושפים אותם למנהלים מובילים ברחבי העולם.

​כל משתמשי QM7 יכולים להגיש מועמדות להיותמנהיגי החודש על תרומתם הייחודית לארגון שבו הם עובדים.

אודות קופת חולים מאוחדת

מאוחדת נוסדה בשנת 1974 וכיום הינה הקופה השלישית בגודלה בישראל ומעניקה שירותים ליותר ממיליון לקוחות ברחבי הארץ. שיעור הגידול במספר לקוחות של מאוחדת הינו הגבוה ביותר מכל קופות החולים. למאוחדת יש למעלה מ250 מרפאות ברחבי ישראל, והיא מעסיקה למעלה מ3,500 רופאים. בין יתר השירותים שמאוחדת מציעה נמצאים רפואה משלימה, מרפאות כאב, מרפאות שיניים, ביטוחים, מכונים שונים ומעבדות.

www.meuhedet.co.il

​אודות QM7

​QM7 הינה מערכת שיתופית המאפשרת בקרה, ניהול אישי וארגוני של משימות ותהליכים. המערכת מציעה כלים עוצמתיים וידידותיים לניהול משימות, ארגון דיונים ומעקב החלטות. המערכת נשענת על סביבת העבודה הקיימת באאוטלוק, ומאפשרת פיקוח, שליטה ובקרה על יעדים קרובים ורחוקים. המערכת מצטיינת בידידותיות למשתמש, סביבת תכנון ובקרה אינטגרטיבית, דוחות לניטור תמונת מצב, קשר בין משימות, המשכיות בין שנים, ניהול תכנית עבודה יחידתית וקישוריות לאימייל.