חברת QM7 הכריזה על מר עינב בר-נס סגן בכיר ומנהל מכון רישוי העירוני של עיריית תל אביב כמנהיג החודש. עינב נבחר הודות לקידום מהפכה של ממש באגף רישוי ופיקוח על ידי מינוף QM7 לטובת ניהול יעיל של הדיונים והמשימות הנגזרות מהם במהלך העבודה השוטפת.

הכל התחיל לפני כחמש שנים כשעינב הגיע אל אגף הרישוי והחל לנהל את מכון הרישוי החדש שהוקם. עינב קיבל צוות של 18 עובדים להוביל ולנהל ללא דרגי ביניים. בתפקידו הקודם עינב היה מפקח בניה של אחת החברות הגדולות במשק ושם ניהל את המשימות באמצעות הכלים המובנים של Outlook. עינב הכיר את השיטה הישנה אך ידע שבמקרה הנוכחי היא פשוט לא יעילה מספיק. יש יותר מידי פעילות ויותר מידי אנשי צוות בכדי לסמוך האימייל שיאפשר לנהל את הכל ובצורה טובה.

עינב בר נס | נציג QM7
עיריית תל אביב

עינב החליט שהוא צריך כלי ייעודי ופנה אל אגף המחשוב בבקשה לאתר לו כלי שכזה. אגף המחשוב הציע לעינב את QM7 אשר היה קיים כבר בעירייה ושימש אחרים. עינב החליט להתנסות בעצמו. לאחר הדרכה קצרה עינב הבין את האפשרויות והחליט לרוץ קדימה. ביקש להתקין לכל חברי הצוות והעביר את כל הלוגיסטיקה של הניהול, הישיבות, המשימות וההחלטות אל QM7.

אחת לשבוע המזכירה של עינב עוברת על המשימות הפתוחות ומבררת מי לא עומד בזמנים ושולחת לו תזכורות על כך . כך למעשה לדברי עינב הוא פתר את נושא הלוגיסטיקה, ללא צורך בדרג ביניים "במיילים דברים הולכים לאיבוד – עם QM7 הדברים מתבצעים ומתנהלים".

ניהול משימות

לאחר שפתר את בעיית הלוגיסטיקה עבר עינב לניהול הפרויקטים שהוא מוביל, ובראשם פרויקט הרישוי המקוון. מערכת הרישוי המקוון נועדה לאפשר הגשת בקשות להיתרים בצורה מקוונת, ללא צורך בנייר. המערכת המקוונת מותאמת לצרכים ולמאפיינים הייחודיים של העיר ומתממשקת עם שאר מערכות המחשוב העירונית. גם את הפרויקט הזה הוא מוביל ביד רמה, כאשר כל דיון מנוהל באמצעות QM7. "אהבתי את היכולת לנהל משימות מתוך הדיונים, המעקב מפגישה לפגישה נעשה יותר קל". מנהל האגף מר אודי כרמלי ראה את השינוי המבורך שחולל עינב באמצעות השיטה והשימוש ב QM7 והביע עניין שכל האגף יתחיל לעבוד עם המערכת. גם כשהמשנה למנכ"ל מר רובי זלוף חיפש מערכת לניהול הפרויקטים השנתיים, עינב היה זה שהדגים לו את השימוש בQM7.

חברת QM7 מכירה במנהיגי החודש הממנפים את מערכת QM7 כדי לקדם את הארגון במקסימום אפקטיביות. אלה מנהיגים שמנהלים דיונים איכותיים עם משימות ברורות, ומובילים ביצוע החלטות. הם משתפים את הצוות במטרות הקצרות וארוכות הטווח, ומעניקים תחושה של ביטחון ושלוות נפש.

מנהיגי החודש מקבלים פוסט אישי המוקדש להם בבלוג של QM7. בנוסף אנו מקדמים את מנהיגי החודש בערוצי המדיה החברתית וחושפים אותם למנהלים מובילים ברחבי העולם.

​כל משתמשי QM7 יכולים להגיש מועמדות להיות מנהיג החודש על תרומתם הייחודית לארגון שבו הם עובדים.

אודות עיריית תל אביב

עיריית תל אביב-יפו היא גוף השלטון המקומי, במעמד של עירייה, האחראי לניהולה השוטף של העיר תל אביב-יפו. מנגנון עיריית תל אביב כולל כ-7,000 עובדים (מספר שאינו כולל עובדי עמותות ועובדי קבלן) המועסקים באגפי העירייה השונים ומנהלותיה. אוכלוסיית העיר עומדת על כ-חצי מיליון תושבים נכון לשנת 2018. בעיר עובדים כ-חצי מיליון אנשים מידי יום.

www.tel-aviv.gov.il

אודות QM7

​QM7 הינה מערכת שיתופית המאפשרת בקרה, ניהול אישי וארגוני של משימות ותהליכים. המערכת מציעה כלים עוצמתיים וידידותיים לניהול משימות, ארגון דיונים ומעקב החלטות. המערכת נשענת על סביבת העבודה הקיימת באאוטלוק, ומאפשרת פיקוח, שליטה ובקרה על יעדים קרובים ורחוקים. המערכת מצטיינת בידידותיות למשתמש, סביבת תכנון ובקרה אינטגרטיבית, דוחות לניטור תמונת מצב, קשר בין משימות, המשכיות בין שנים, ניהול תכנית עבודה יחידתית וקישוריות לאימייל.