+Nemala

קבלת החלטות מבוססות משוב

נמלה פלוס היא המערכת המובילה בישראל לניהול תהליכי הערכת ביצועים, סקרים ארגוניים, תהליכי שירות וחווית לקוח.

נמלה פלוס, המערכת המובילה בישראל לניהול סקרים וחווית לקוח

נמלה פלוס מסייעת לכם לקבל החלטות טובות יותר עם הפלטפורמה המובילה בישראל לתובנות מבוססות משוב.

תהליכי הערכת עובדים ומשוב ארגוני

הערכת הוראה

סקרים ומשובים

תהליכי שירות וחווית לקוח

הערכת עובדים וביצועים

תהליכי הערכת עובדים ומשוב ארגוני הם כלי רב עוצמה לשיפור ביצועים, הגברת המוטיבציה, פיתוח עובדים ויצירת תרבות ארגונית חיובית. נמלה פלוס להערכת עובדים מעניקה לדרג הניהולי תמונת מצב מקיפה ומעמיקה על כל עובד. המערכת כוללת מנגנון דו"חות מקוון מתקדם שמספק תמונה ברורה של מצב העובד, עם אפשרות להשוואתו לצוותים ולקבוצות דומות. כך ניתן לקבל תובנות חשובות הן ברמת היחידה והן ברמת הארגון כולו. הדוחות עשירים במידע ניהולי ותפעולי, וגמישים להתאמה לצרכי הלקוח.

חווית לקוח

תהליכי שירות וחווית לקוח איכותיים הם חיוניים להצלחתו של כל עסק. על ידי מתן שירות מעולה וחווית לקוח חיובית, ניתן להבטיח נאמנות לקוחות וחזרה על רכישות. נמלהCX היא המערכת האולטימטיבית לשירות וחווית לקוח. חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת הארגון להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב במהירות ובמיקוד לצורכיהם. עם מערכת סקרים מתקדמת של נמלהCX, תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם משובים מותאמים אישית, בכל ערוץ תקשורת, בזמן אמת. המשובים מתורגמים לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ומשמשים לשיפור ארגוני מתמיד. 

הצטרפו למובילים בתחום חווית הלקוח עם נמלהCX, ותיהנו משירות לקוחות מצוין שמשאיר חותם חיובי ועמוק. 

סקרים ומשובים

סקרים ומשובים מאפשרים לארגונים להבין טוב יותר את צרכי לקוחותיהם ועובדיהם, ובכך לשפר את השירותים והמוצרים שהם מציעים. במערכת שלנו לניהול אסטרטגיית סקרי שביעות רצון פנים וחוץ ארגוניים. נמלה פלוס מאפשרת לארגון להקשיב לקהלי היעד המרכזיים שלו – עובדים, לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ושותפים – ולשלב את תובנותיהם בהחלטות הארגוניות. 

משובים פנים וחוץ ארגוניים הם הכלי האידיאלי לקבלת מידע מקיף ואותנטי על הנעשה בארגון ומחוצה לו. הם משמשים את יחידות הארגון השונות לצורך למידה ושיפור מתמידים, ולכן יש להם חשיבות רבה. 

הקשבה מתמדת תעזור לכם לשפר ביצועים בכל דרגי הניהול ולהוביל בשוק, ללמוד ולהתפתח כל הזמן. הצטרפו ללקוחות שלנו שמקבלים ערך מפתרונות מתקדמים ומדויקים עם נמלה+. 

סקרי הוראה

סקרי הוראה נועדו לסייע לאקדמיה למקסם את ביצועי המרצים, התכנים המועברים, המתודולוגיה בה פועלים פועלי על מנת לשפר ולהביא לתוצאות טובות יותר בקרב הסטודנטים שלהם. 

שיפור מתמיד בביצועים ותמיכה בהצלחת הארגון

השקעה בכלים ובטכנולוגיות מתקדמות שתומכים בתהליכים אלה תאפשר לכם לאסוף נתונים מדויקים, לנתח אותם בצורה יעילה ולקבל החלטות מושכלות שיביאו לשיפור משמעותי בביצועים ובהצלחה של הארגון. 
הניסיון של צוות נמל"ה, הפלטפורמה המתקדמת והמובילה בארץ והשירות, יוצרים שילוב מעולה שיעזור לך בכל תהליך שתרצה להוביל בארגון.

מבין לקוחותינו

Nemala+ FAQ

שאלות ותשובות על מערכת הערכת עובדים וחווית לקוח

מהי נמלה פלוס

נמלה פלוס היא מערכת מובילה בישראל לניהול הערכת ביצועים, סקרים ארגוניים ותהליכי שירות וחוויית לקוח. המערכת מאפשרת קבלת החלטות מבוססות משוב בזמן אמת.

המערכת מייצרת תהליכי משוב מתמשכים, הגדרת יעדים, ומעקב ביצועים. כך נוצרים תהליכי הערכה מובנים וגמישים שמקדמים שיפור ביצועים, פיתוח הון אנושי וקבלת החלטות מדויקות.

המערכת פותחה בשיתוף לוטם סנסינג, אחת מחברות הייעוץ המובילות בישראל, כדי לשלב מתודולוגיה מקצועית עם חוויית שימוש מתקדמת.

המערכת תומכת בהערכת עובדים, סקרים ומשובים פנים וחוץ־ארגוניים, תהליכי שירות וחוויית לקוח (CX), וכן סקרי הוראה במוסדות אקדמיים.

המערכת מציגה תמונת מצב מקיפה לכל עובד, מאפשרת השוואה לצוותים וקבוצות דומות, ומפיקה דוחות ניהוליים גמישים שמסייעים לזהות חוזקות, פערים והזדמנויות לפיתוח.

נמלה פלוס מאפשרת לשלוח משובים מותאמים בזמן אמת, לנטר נקודות מגע מול הלקוחות, ולתרגם תובנות לפעולות סגירת מעגל טיפול – כך השירות משתפר ונוצרת נאמנות לקוחות.

המערכת אוספת מידע אותנטי מקהלי יעד – עובדים, לקוחות ושותפים – מנתחת מגמות ומסייעת לארגון לשפר תהליכי עבודה, שירות, מוצרים ותרבות ארגונית.

כן. נמלה פלוס מותאמת באופן מלא לשפה העברית, כולל תמיכה מלאה ב־RTL, ניסוחי טפסים מבוססי עברית, דוחות בעברית וחוויית משתמש שמותאמת לסטנדרט המקומי. בנוסף, המערכת תומכת בהקשרים תרבותיים וניהוליים מקומיים ומותאמת לשימוש בארגונים בישראל.

נמלה פלוס מתאימה לארגונים עסקיים, גופים ציבוריים, מוסדות אקדמיה וארגוני שירות בכל גודל – המעוניינים לשפר תהליכי HR, שירות וחוויית לקוח.

כן. המערכת כוללת מנגנון דוחות מקוון מתקדם המספק תובנות ברמת העובד, הצוות והארגון, ומסייע בקבלת החלטות מושכלות.

חיבור של מתודולוגיה מקצועית (לוטם סנסינג), התאמה מלאה לשפה העברית ולשוק הישראלי, חוויית שימוש אינטואיטיבית, גמישות תהליכית ותובנות בזמן אמת – כולם במערכת אחת.

תפריט נגישות

אנחנו והשותפים שלנו משתמשים במידע שנאסף באמצעות קובצי cookies וטכנולוגיות דומות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר שלנו, לנתח כיצד אתה משתמש בו ולמטרות שיווקיות. תוכל לקרוא עוד על כך במדיניות הפרטיות שלנו.