סיכום וובינר חווית לקוח בזמן משבר וה New Normal

את הוובינר הזה קיימנו בפורמט דיגיטלי ברוח התקופה.

במפגש הזה מול לקוחותנו היה חשוב לנו לשים דווקא את סיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו בפרונט. 

אנו מאמינים שהתקופה האחרונה אילצה ארגונים קטנים וגדולים להתמודדות לא פשוטה בעולם של אי וודאות ובתקופה המאופיינת בחוסר אמון ושבר חברתי.

חשבנו שזה בדיוק הזמן לשאול מה קרה לחווית הלקוח?  מה קרה לנו כצרכנים, כלקוחות? איך הצרכים שלנו השתנו בעקבות מה שאנחנו חווים? האם אנחנו רגישים יותר?

טולרנטיים יותר או דווקא חרדתיים ולחוצים יותר? איך מתנהלים ארגונים אחרת, ולא רק במובן הטכני והטכנולוגי אלא גם במובן האנושי והתרבותי ומה קורה בנקודת

המפגש המעניינת בין ארגונים ללקוחות ולעובדים?

הוובינר התקיים בהנחיה של אודה יה כלפון, יועצת עסקית אסטרטגית בתחום חווית לקוח.

כדי לענות על כל השאלות המעניינות האלו הזמנו כמה נשים מעוררות השראה ומנהלות בכירות בארגונים.

ליאת שטראוס – משנה למנכל בכלל ביטוח ופיננסיים

שגית דותן  סמנכ״ל דיגיטל שירות ומכירות ב MAX (לשעבר לאומי כארד)

רינת מאיו – מנהלת מערך חווית מטופל ודיגיטל וסגנית ראש אגף שירות ושיווק במכבי שירותי בריאות

ד״ר ענת עקה זוהר – ראש מערך איכות, הערכה ומחקר גם היא ממכבי שירותי בריאות 

נועם רז מנכ״ל CI מידע שיווקי – שיצטרף אלינו עם נתונים מרתקים בנושא אמפתיה לפני ואחרי הקורונה.

איל ברנע, מנכ"ל  טופ סולושנס – שיספק לנו את הפן הטכנולוגי במדידה של חווית הלקוח.

 

 
 
צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.