סיפור הצלחה: איך בזק שדרגה את תהליכי הביקורת הפנימית בעזרת מערכת ActionBase

בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל, מספקת שירותי אינטרנט וטלפוניה למיליוני לקוחות ולעשרות אלפי חברות. כחלק מהשאיפה שלה לחדשנות ולניהול מיטבי, בחרה יחידת הביקורת הפנימית של בזק בפתרון ActionBase של טופ סולושנס, לניהול תהליכי הביקורת והמעקב אחר יישום המלצות. הפתרון המתקדם מאפשר ליחידה לעקוב, לנהל ולייעל את תהליכי הביקורת באופן חסר תקדים.

פתרון הביקורת הפנימית בבזק

יחידת הביקורת הפנימית של בזק מטפלת במגוון רחב של תחומים, כולל ביקורות כספיות, תפעוליות, IT וסייבר. הפתרון של ActionBase, שהותאם במיוחד לצרכי בזק, משמש לניהול כל שלבי מעגל חיי הביקורת: החל מהתנעת נושאים מתוך תכנית הביקורת השנתית, דרך תיעוד חומרי הביקורת, ועד למעקב יסודי אחר יישום ההמלצות. בנוסף, המערכת כוללת מודולים נוספים לניהול פניות עובדים ולניהול ידע, המרכזים במקום אחד את כלל ההנחיות, התקנים והדרישות הרגולטוריות של הארגון. 

המערכת מאפשרת לנו ניהול מקיף ומסודר של תהליך הביקורת. הפתרון חוסך לנו זמן רב, בעיקר בזכות היכולת של רפרנטים בכל חטיבה לעדכן בעצמם את סטטוס ההמלצות ולהעלות מסמכים מבססים. התוצאה היא תהליך מהיר ומדויק יותר, עם רמת דיוק גבוהה בדיווח להנהלה ולוועדת הביקורת.

מוני הראל

מענה הוליסטי לצרכי הביקורת הפנימית בחברת בזק

בזק ממליצה על הפתרון שלActionBase לארגונים גדולים נוספים בשל הערך הרב שהוא מספק למערכות ביקורת פנימיות מורכבות. הפתרון מציע תיעוד מסודר ושליפה אפקטיבית של מידע, מה שמאפשר ליחידות ביקורת לנהל את כלל החומרים, הממצאים וההמלצות בצורה מאורגנת ושקופה. היכולת לשלוף מידע בקלות ובמהירות מסייעת להנהלה ולוועדות ביקורת לקבל החלטות מבוססות נתונים בצורה מדויקת ומיידית.

בנוסף, המערכת מצטיינת באוטומציה מתקדמת בתהליכים, שמפחיתה את עומסי העבודה על צוותי הביקורת. פעולות כמו עדכון סטטוסים, העלאת מסמכים ותיעוד תגובות מבוקרים מתבצעות בצורה עצמאית על ידי רפרנטים בחטיבות השונות, מה שמותיר יותר זמן להתמקדות בעבודת ביקורת מעמיקה ובניתוח ממצאים.

עוד יתרון משמעותי הוא היכולת לשפר את התקשורת בין החטיבות השונות באמצעות מודולים מותאמים. המערכת יוצרת ממשק עבודה אחיד המאפשר לכל המחלקות והחטיבות בארגון לעבוד בשיתוף פעולה, תוך התאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל חטיבה. היכולת לשתף מידע בצורה מסודרת ומהירה מפחיתה אי-הבנות ותורמת לשקיפות התהליך כולו, מה שמעצים את תחושת האחריות המשותפת להצלחת הביקורת בארגון.

ActionBase לא רק משדרגת את תהליכי הביקורת בבזק, אלא גם מאפשרת חוויית משתמש שמותאמת בדיוק לצורכי הארגון. היכולת להפיק דוחות מפורטים ולהנגיש מידע במהירות הפכה לכלי מפתח בתהליכי הביקורת של בזק.

עבודת האיפיון וההטמעה

התהליך עם צוות טופ סולושנס כלל התאמה ייעודית של הפתרון למבנה דוחות הביקורת של בזק ולדרכי הפעולה הייחודיות שלה.

המטרה שלנו הייתה לספק פתרון שמותאם בדיוק לצורכי בזק ולאפשר להם להפיק את המיטב מהמערכת. אנחנו גאים להיות חלק מהתהליך הזה ולראות את ההצלחה של הפתרון בפועל.

סיכום

-ActionBase פתרון חיוני לניהול תהליכי ביקורת בארגונים גדולים, בזכות היכולות הטכנולוגיות המתקדמות, האפקטיביות הרבה והתרומה המשמעותית לייעול העבודה הארגונית. מעבר לפתרון הטכנולוגי צוות אקשיין בייס הינו שותף להצלחת תהליכי הביקורת והמעקב. עם דיוק בלתי מתפשר, שליפה מהירה של מידע ושקיפות מלאה, הפתרון נותן למנהלים כלים לקבלת החלטות מבוססות ולמעקב אפקטיבי אחר יישום המלצות.

רוצים להצטרף ולנהל את הביקורת הפנימית שלכם במערכת שרואה את הצרכים שלכם? דברו איתנו!

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com