תמיכה

פתרון לניהול עיר התושב במרכז של טופ סלושנס

עיר חכמה – התושב במרכז

המגזר המוניציפלי מוביל באימוץ חדשנות וטכנולוגיה בניהול הידע וניהול הממשקים הדיגיטלים מול התושבים. התושב, הוא הלקוח אשר סביבו מנוהלת מערכת לשיפור פני העיר והשירות.

ניהול תהליכים ממוחשבים, ניהול תהליכי בקרה, וניהול השירות מול התושב הופכים את העיר לנגישה וחכמה, מביאים בשורה של שקיפות עירונית המחזקת את הקשר של העיריה עם התושב.

הפתרון לניהול ערים ומועצות אזוריות מאפשר לנהל תהליכים שונים באמצעות פתרונות חכמים לניהול המידע בעיריות ולניצול אופטימלי של תקציב ומשאבי העיריה. 

מיכאל ברלין, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות, טופ סולושנס

מיכאל ברלין, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות, טופ סולושנס

החזון שלנו הוא לספק תשתית אחת אשר נותנת מענה מקיף לתושב ולמחלקות השונות בעיריה /מועצה אזורית. פתרון הוליסטי במרכזו עומד התושב וסביבו מדדים של כל נקודות המגע שלו עם העיריה/מועצה אזורית.

פתרונות טופ סולושנס מאפשרים לכם לשפר את שביעות רצון התושבים, למזער את שיעור תלונות הציבור ולבצע תהליכי מדידה ובקרה על תהליכים , על השירות, על פרויקטים, ולמסד עמידה ברגולציה והמשכיות עסקית.

·         פניות/תלונות הציבור – פתרון המאפשר ניהול פניות ב OMNI CHANNEL  , שיוכם למחלקה או איש צוות, מעקב אחר ביצוע וסגירת טיפול באמצעות סקר. 

·         ניהול תוכניות עבודה מקושרות תקציב (תעמ"ת) – תוכניות עבודה המנוהלות כמשימות ממוחשבות הניתנות למעקב וניטור מאפשרות להגיע ליעדים ולהגשים מטרות שהוגדרו עבור כל מחלקה וכל פרט . המעקב אחר יישום וביצוע המשימות מאפשר ניצול נכון של תקציב ומשאבים.

·         ניהול איכות השירות – ניטור כל נקודות המגע של התושב עם העיריה /מועצה אזורית באמצעות סקרים רציפים מאפשרים לזהות בעיות ולשפר בזמן אמת את השירות מול התושב. (למידע נוסף אודות סקר שביעות רצון>)

·         ניהול משימות וקבלת החלטות – מערכת לניהול משימות על פי היררכיה ארגונית מאפשר מעקב אחר משימות הארגון גם מול גורמי חוץ  הודות לסביבת ענן ולממשק הידידותי המקושר לתוכנות ה Office

·         תוכניות חירום –ניהול מצבי חירום – BCP – מחשוב תוכניות חירום המנוהלות כמשימות במערכת .

          ניהול בשגרה –בדיקות שגרתיות בדיקות בשגרה למניעת   סיכונים והתמודדות עם תרחישי חירום.

          הפעלת תוכנית חירום – תוכניות מגירה מוכנות על פי תרחישים  שונים להתמודדות עם מצבי חירום המופעלות בלחיצת כפתור  ומופצות כמשימות הניתנות למעקב לכל הגורמים הרלוונטים.

          תוכנית התאוששות לטובת חזרה לשגרה.

·         ביקורת פנים – תהליך ביקורת ממוחשב המאפשר הגדרה, תכנון, ביצוע ומעקב אחר תהליכי עבודה ותהליכים רגולטורים.

 

פתרונות טופ סולושנס לניהול עיריות ומועצות מקומיות, הינם פתרונות ענן המאפשרות עבודה בכל זמן ומכל מקום גם מהנייד עם יכולות התממשקות לכל מערכת מידע אחרת .

מוזמנים לפנות אלינו ליעוץ והתאמה אישית על פי צרכים.

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם