המהפכה הדיגיטלית במגזר המוניציפלי מהווה מפתח לשיפור וייעול מערך השירות לאזרח.

"מהפכת המידע"  תורמת לצמיחה כלכלית, מעודדת חדשנות עסקית, משפרת את איכות החיים של האזרחים ומסייעת למשרדי הממשלה והרשויות לייעל את העבודת הפקידים ואת המערך השירות לתושב/ אזרח.

מערכות אקשיין בייס מוטמעות במגזר המוניציפלי במגוון פתרונות, מניהול משימות, ביקורת פנים, איכות ועוד!

דוגמאות ליישום פתרונות טופ סולושנס לניהול משימות ברשויות ומועצות מקומיות.

ניהול משימות במועצה אזורית תמר

במועצה אזורית תמר מנהלים את קריאות השירות באמצעות האקשיין בייס.

"אחד היתרונות של המערכת בפעילות שלנו היא היכולת להוציא סטטיסטיקות בכל רגע נתון, לקבל דוחות על היסטורית קריאות של כל מבנה ובכך לנהל מערך תפעולי יעיל ואפקטיבי" מאור בן דוד, מנהל מח' אחזקה במועצה אזורית תמר.

"באמצעות המערכת אני יכול כל בוקר להגדיר יום עבודה ולנהל את העובדים בשטח.

זה מאוד פשוט- כל קריאה שנכנסת ממוקד 106 הופכת למשימה בלו"ז של העובד.

העובדים מקבלים את המשימות שלהם לאותו יום, מעדכנים סטטוס עבודה כך

 שבכל רגע נתון אני יודע איפה כל עובד נמצא ומה הזמינות שלו.

עדכונים מהשטח מגיעים ישירות למערכת תחת אותה קריאה ובכך מתאשר לי לטפל בבעיה ולפתור בעיות בשטח במיידי בזמן אמת.

המערכת היא הקשר שלי עם העובדים ובכך מתאפשר לי לנהל מרחוק פעילות מלאה של תפעול מבני ציבור, משרדי מועצה וכו'."

 

תמיר לביא, מנהל פרויקטים , אקשיין בייס:

מועצה אזורית תמר החלה את פרויקט הטמעת המערכת בסוף שנת 2019, תוך פחות מחודשיים עלתה לאוויר עם פתרון הוליסטי למערך התפעול שלה, הכולל בין היתר:

ניהול קריאות שמתקבלות ממוקד המועצה, ניהול ביקורות תקופתיות, ניהול סיכומי דיון, משימות ועוד.  

שיתוף פעולה ותקשורת טובה עם האגף אפשרו הטמעה מהירה של המערכת והחלת שינויים בהרגלי העבודה של עובדי האגף.  

מועצה אזורית תמר מקדמת שימוש באמצעיים טכנלוגיים במטרה לשפר את השירות לתושב בין היתר בעזרת מערכת ActionBase.