כנפי תחזוקה – סיפור לקוח

רקע חברת כנפי תחזוקה, בבעלות קבוצת כנפיים, הוקמה לפני 12 שנים במטרה לתת מענה טכני במיקור חוץ לחיל האוויר. החברה יושבת בבסיסי החיל בחצרים ובנבטים ומשם מתפעלת כבר למעלה מעשור את מטוסי "העיט", לצד קליטה ותפעול מטוסי "הלביא" המיועדים להכשרת פרחי טיס בבית ספר לטיסה של חיל האוויר, ביצוע התקנות במטוסי F-15I, הענקת שירותי ביקורות […]
תכנון אסטרטגי וניהול פרויקטים בהקשר של עיריות וארגונים

תכנון אסטרטגי וניהול פרויקטים הם רכיבים חיוניים להפעלה מוצלחת של כל עירייה או ארגון. הם מספקים מפת דרכים לקום שאליו ארגון רוצה להגיע ומציעים תכנית צעד אחר צעד להגעה אליו. מאמר זה חודר לתוך האסטרטגיות והשיטות המרכזיות המשמשות בתכנון אסטרטגי וניהול פרויקטים, תוך התמקדות מיוחדת בהקשרים עירוניים וארגוניים. הבנת המונח תכנון אסטרטגי תכנון אסטרטגי הוא […]
תובנות – האובר של תוכניות העבודה

מינוף חכמת המונים ובינה מלאכותית לטובת שיפור תהליך קבלת ההחלטות במרחב הציבורי. שיתוף ציבור הפך למילת באזז ואיבד מהכח שלו.לא באנו לסמן וי ולעבור הלאה… השיתוף הוא חלק מרכזי בתהליך תכנון משתף – Inclusive Planning.תובנות מסייעת לארגונים – במגזר ציבורי, חברתי ועסקי – לבצע תכנון משתף: למנף את חכמת ההמונים, לרתום שותפים, לטייב החלטות, להגדיל […]
נשים משמיעות את קולן, התייעצות ברשות לקידום מעמד האישה

המאבק לשוויון מגדרי הוא מאבק מתמשך, הדורש הקשבה לקולות רבים. הרשות לקידום מעמד האישה יזמה תהליך שיתוף ציבור ייחודי עם KPMG בפלטפורמת תובנות במטרה לאסוף מידע מכמה שיותר נשים ברחבי הארץ על חוויותיהן בנושאי אפליה ואי שוויון וכן לקבל מהן רעיונות יצירתיים לפתרונות. מוזמנות ומוזמנים לקרוא על תהליך ההתייעצות ולראות איך השתתפות בתהליך כזה – יכול להגיע למקבלי.ות […]
כיצד הטכנולוגיה משפרת את חוויית המטופל?

שנהיה בריאים וגם מרוצים איך מנהלים ומנטרים מסע מטופל חוויתי ולקבל מדדי שביעות רצון איכותיים? בשנים האחרונות אנו חווים האצה בשימוש המושג חווית לקוח גם בענף הבריאות, תחת המושג "חוויית מטופל". מכיון ששביעות רצון המטופל חשובה לקברניטי הגופים הרפואיים יותר מתמיד, השאיפה היא להשיג מדדי שביעות רצון גבוהים תוך ניטור מסעות המטופל השונים, אם זה במחלקות […]
ניהול חווית לקוח – איך עושים את זה נכון?

מדידה ושיפור מתמיד של חווית הלקוח נמצאת במוקד הפעילות של כל ארגון. חברות משקיעות משאבים רבים בבידול ויצירת חווית לקוח טובה באמצעות הכלים היעילים שמספקים סקרי חווית לקוח (CX) ושהפכו אלמנט חיוני למדידה ואיסוף קולו של הלקוח וקבלת תובנות שיאפשרו את השיפור המתמיד. אז, איך בונים סקירה אפקטיבית ויעילה של חווית הלקוח? למה צריך לשים […]
הטמעת מערכת להערכת ביצועים בשירותי בריאות כללית זכה בפרס מצוינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023

שירותי בריאות כללית, קופת החולים הגדולה בישראל, הטמיעה בהצלחה פרויקט חדשני להערכת ביצועי עובדים המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם Nemala+, מתודולוגיית יישום מודרנית ותהליך יישום מקצועי ומוצלח . התהליך, שנערך ב-14 מוסדות שונים של כללית, ביניהם בתי חולים ומרכזי בריאות הנפש, זכה בפרס הצטיינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023 בקטגוריית "חדשנות במערכות ליבה". זו שנה שניה בה אנו זוכים בפרס יחד עם שירותי […]
רשויות מקומיות בזמן מלחמה – דווקא עכשיו "שיתוף הציבור"

אנחנו נמצאים בזמן חירום, זמן שבו התושבים צריכים תמיכה מוגברת מהרשויות המקומיות. על מנת לספק לתושבים מעטפת רחבה של שירותים אשר יתנו מענה מיטבי נכון לבצע התייעצות שיתופית איתם. ההתייעצות תאפשר לרשויות לקבל נקודת מבט רחבה על הצרכים של התושבים כיום. מצרפים סרטון קצר של 10 דקות בו נפרוט על התייעצויות והמתודולוגיה שמובילה אותן, וכמובן […]
כנס חווית לקוח Tech & Humanity

כיצד ניתן לייצר חווית לקוח אחרת באמצעות העקבות הדיגיטליים שמשאירים לנו הלקוחות? בשביל לקבל תשובה לשאלה זו ואחרות קיימנו כנס יחיד מסוגו הבוחן את תפקידה של הטכנולוגיה בניהול חווית הלקוח, אל מול האלמנט האנושי והסינרגיה ביניהם.המשתתפים נחשפו למגמות וכלים חדשים במערכת נמלה CX בניהול חווית לקוח וקיבלו הצצה לכלי AI חדשני המאפשר לגלות מה הלקוחות […]
חברות וארגונים חייבים לרכז מאמץ בשיפור חוויית הלקוח -ממצאי 2023 בתחום CX

איך שומרים על מדידה אמפירית וניתוח חוויתי התנהגותי מבלי לוותר על אחד מהם? חווית הלקוח ומסע הלקוח אינם מושגים מופשטים אלא אמפיריים ורבי חשיבות עבור הפעילות העסקית.בשנים האחרונות, מושגים שמבקשים ללכוד את חווית הלקוח במהלך המפגש עם ארגונים וחברות הפכו מדוברים ואף מרכזיים.הרעיון של מדידת חווית לקוח והבנת המסע שלו מול הארגון אמנם חדש יחסית, אבל […]