סקרי שביעות רצון – איך הם יכולים לשפר את חווית הלקוח

סקרי שביעות רצון: איך הם יכולים לשפר את חווית הלקוח?   שופרסל עברה בשנים האחרונות מהפכה של ממש בחווית הלקוח והיא עשתה זאת באמצעות מספר תהליכים מרכזיים סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל, מספר לנו בראיון על המרכיבים שמהם עשויה הצלחה. סקר שביעות רצון ללקוחות הם כלי מוכר בעולם שירות הלקוחות והשיווק, ומטרתן המרכזית היא לקבל תובנות ופידבק חוזר […]

כך הגדרנו מחדש את חווית הלקוח באמצעות כלי מדידה ייעודי ואפקטיבי

איך נדע שאנחנו עושים את המיטב מול הלקוחות? כיצד אפשר להשתפר? איך אנחנו יכולים למדוד את השירות שלנו? הבנו שאנחנו צריכים להגדיר מחדש את חווית הלקוח בחנות באמצעות כלי מדידה ואנליזה אפקטיבי. מי אנחנו? חברת ג'יימס ריצ'רדסון המוכרת לישראלים בשם "דיוטי פרי" היא חברה אוסטרלית מובילה בתחום הקוסמטיקה, בישום, טבק ושוקולד. החברה מונה כ-1300 עובדים […]

4 השלבים שיעזרו לכם להטמיע ערכים בארגון

תהליך יצירת ערכי החברה והטמעתו הוא קריטי לתפקוד היומיומי של הארגון. גלית כספי, מנהלת חטיבת הייעוץ וההדרכה בפילת מספרת: "כך תעשו את זה נכון". כל מנהלת משאבי אנוש או מנהל פיתוח ארגוני בחברה מכירים בחשיבות הרבה שיש לתהליך הטמעת ערכים. תהליך שכזה מייצר ומחזק את הזהות בין העובדים לחברה, מאפשר לחברה להתוות את הדרך אליה […]

כשמערכת לניהול מעקב ומשימות פוגשת פתרון לאיתור חריגים וניהול סיכונים התוצאה היא ניהול תהליכים כלל ארגוני שיכול לחסוך הרבה זמן וכסף

ארגונים גדולים זקוקים למערכות חכמות לאיתור אירועים חריגים וניהול משימות ותהליכים הנגזרות מאירועים אלו. פתרון של חברת "הוספיטליק" שהוטמע במערכת "ActionBase" מאפשר לנטר אירועים חריגים ולנהל סיכונים מקצה לקצה בעולם של חוסר וודאות ולחסוך לא מעט כסף. עיתוי זה הכל בחיים מוסדות הבריאות בארץ הם דוגמא מצוינת לארגון אשר נמצא בבעיה: לרובם אין את היכולת […]

ממעורבות עובדים להגשמת עובדים: איך יוצרים חווית מחוברות ארגונית אמיתית?

מחוברות אמיתית הפכה להיות ביטוי של הגשמה עצמית ולא רק מעורבות ארגונית. הנה כלים שיעזרו לכם לייצר הזדהות אמיתית עם הארגון:  שנת 2017 הולכת להיות השנה שבה המעורבות של העובדים בארגון נמצאת בירידה. אפשר להאשים את החשיפה לרשתות חברתיות, את הטכנולוגיות המתקדמות או את אתר לינקדין, שמציע עולם מלא של אפשרויות. אבל במקום זה, אפשר […]

טרנדים חדשים בתחום הערכות העובדים

New Trends in Employee Performance Appraisal Corporate Human Resources Director In my 20 years as a Human Resources professional and leader, I have created and revised company performance management systems, coached managers on the appraisal process, and guided both development plans for high-potential employees and performance improvement plans for struggling employees.  In addition, I delivered […]

שיטות מתקדמות להערכת עובדים

מערכת לניהול הערכת עובדים – נמל"ה מערכת לניהול הערכת עובדים – נמל"ה פלוס של טופ סולושנס מאפשרת לעבור לשיטות הערכות עובדים רציפות, מתקדמות ובונות. Many companies now favour continuous feedback over annual appraisalsManagement consultancy firm Accenture began its 2016 fiscal year by bidding farewell to the age-old system of annual performance evaluations of its staff. […]

5 טרנדים שמנהלים בתחום משאבי אנוש חייבים להכיר בשנת 2017

5 מגמות שמנהלי משאבי אנוש חייבים להפנים בשנת 2017 השנה תהליך הערכת ביצועי העובדים יהפוך לגמיש יותר, מנהלי משאבי אנוש יצטרכו לאמץ מיומנויות של מנהלי שיווק ומערכות טכנולוגיות מבוססות ענן יתפסו תאוצה. הנה מספר מגמות בתחום ניהול משאבי האנוש שכדאי לכם להכיר.  1. מנהלי משאבי אנוש יתנהלו כמו מנהלי שיווק נושא גיוס וניהול הטאלנטים מייצר […]

המשכיות עסקית

להתכונן, להתמודד ולהמשיך! המשכיות עסקית היא תכנית המעניקה פתרונות ומענה למצבי חירום שונים ומאפשרת לארגון להמשיך בפעילותו גם במצבי חירום. התכנית נכתבת מראש והיא מכילה את כל התרחישים האפשריים העלולים לפגוע בארגון בשל מצבי חירום ואת הדרכים המתאימות והיעילות להתמודדות עם התרחישים האלו בזמן אמת. המשכיות עסקית – מילת המפתח היא המשכיות! המשכיות עסקית היא […]

הערכת עובדים

הערכת עובדים היא שיטה בה ביצועי העובדים מוערכים על ידי מנהל הארגון או המפקח. כדי לבצע הערכת עובדים מדויקת יש לבצע מספר תהליכים כמו איסוף וניתוח של נתונים המעידים על הערך היחסי של העובד לארגון, על ההצלחות והכישלונות של העובדים, על נקודות החוזק והחולשה שלהם ועל התאמתם לקידום לקראת תפקידים בכירים בארגון. הערכת עובדים – המטרה? לביצוע הערכות […]

תפריט נגישות