טופ סולושיינס - ניהול תהליכים

תמיכה

QM7 בחרה באיציק אניג'ר מקבוצת קופיקס כמנהיג החודש

חברת QM7 הכריזה על סמנכ”ל כספים רו"ח אי​​ציק אניג'ר מקבוצת קופיקס כמנהיג החודש. איציק נבחר הודות למינוף QM7 לטובת ניהול יעיל של מערכי הרישוי ופניות הציבור של קופיקס בכל רחבי הארץ.

כסמנכ"ל הכספים של קבוצת קופיקס איציק יודע שכל בעיה ברישוי אצל אחת מהחנויות עלולה להסתיים בנזק כספי לקבוצה. לקופיקס יש למעלה מ-150 סניפים הפרושים ברחבי ישראל ובכל סניף נדרשת עבודה רבה מול דרישות שונות כדוגמת אישורים מהעירייה, מכבי האש, משטרה, לעמוד בחוקי הנגישות, מצלמות ועוד ועוד.

איציק אניג'ר | QM7

לפני השימוש במערכת QM7 השתמש מנהל הרישוי ושירות הקודם בעשרות רבות של קבצי אקסל בכדי להצליח ולעקוב אחרי הכל. למי יש אישורים ולמי חסר? עד מתי צריך להשיב תשובה לעירייה בנוגע לנגישות? מתי צריך לחדש רישיון? האם המנהל של הסניף מודע לכך?

בנוסף, לקופיקס יש מערכת פניות ציבור ונדרש לשים לב שכל הפניות מטופלות כמו שצריך. לכל פניה יש לדאוג לאיזה סניף היא רלוונטית, מי מטפל בה, האם ניתן טיפול הולם ומה הטיפול שניתן.

כל השאלות הללו נוהלו ע"י מנהל אחד שנדרש להצליח ולאסוף את כל המידע, לסדר אותו, ולדאוג שמה שצריך לעשות אכן מבוצע, ובזמן. כאשר שאול אמסטרדם נכנס לתפקיד מנהל הרישוי והשירות במקום קודמו, הוא לא ידע באיזה אופן עבד קודמו בתפקיד ומה הסטטוס של כל סניף ורישוי.

יגאל ברומר, שותף וסמנכ"ל חדשנות בQM7 מספר שהוא ואיציק חברים כבר שנים רבות. "כאשר איציק סיפר לי על הצורך שלו בניהול הרישוי בסניפי הרשת מייד ידעתי שיש לי דרך לעזור. סיפרתי לו על ההצלחה שיש לנו עם מקרים דומים ואיך שמערכת QM7 מאפשרת למנהלים פתרון שמביא שקט נפשי".

נכון להיום, לאחר חודשיים של עבודה עם מערכת QM7, אפשר כבר לקבוע שכל הסניפים של קופיקס מנוהלים תחת מערכת אחת מרכזית. המערכת מסדרת את המידע בתיקיות מידע בשם סניפים וכל עולם התוכן של הסניף מנוהל בתוך הכרטיס, לדוגמה מי המנהל של הסניף ואילו אישורים יש לו.
חלק ממטרת המערכת היא להצליח ולייצר ערך ארגוני סביב נושא הרישוי ופניות הציבור, ולאחר מכן למנף את ההצלחה גם אל חלקים נוספים בארגון.

היום לאחר שמערכת QM7 פועלת בקופיקס אפשר כבר לומר שיש מזעור של הסיכונים בעקבות אי עמידה ברגולציה. כאשר כל המידע על כל מאות הסניפים מרוכז במקום אחד אפשר להיות יותר שקטים בידיעה שהדברים אכן מטופלים.

ניהול משימות

חברת QM7 מכירה במנהיגי החודש הממנפים את מערכת QM7 כדי לקדם את הארגון במקסימום אפקטיביות. אלה מנהיגים שמנהלים דיונים איכותיים עם משימות ברורות, ומובילים ביצוע החלטות. הם משתפים את הצוות במטרות הקצרות וארוכות הטווח, ומעניקים תחושה של ביטחון ושלוות נפש.

מנהיגי החודש מקבלים פוסט אישי המוקדש להם בבלוג של QM7. בנוסף אנו מקדמים את מנהיגי החודש בערוצי המדיה החברתית וחושפים אותם למנהלים מובילים ברחבי העולם.

​כל משתמשי QM7 יכולים להגיש מועמדות להיות מנהיגי החודש על תרומתם הייחודית לארגון שבו הם עובדים.

אודות קבוצת קופיקס

קופיקס גרופ בע"מ, המוכרת כמותג קופיקס, היא רשת בתי קפה, ברים ומרכולים ישראלית, שהוקמה בחודש נובמבר 2013. ייחודה של הרשת הוא במחירון האחיד והקבוע שלה, שבשנותיה הראשונות היה 5 שקלים חדשים לכלל המוצרים הנמכרים בסניפי הרשת כולה. הרשת פועלת בשיטת טייק אוויי, באפריל 2018 היא הגיעה ל-156 סניפים ברחבי ישראל, מתוכם 127 בתי קפה וקופיקס בר ו-29 מרכולים. החזון של קופיקס הוא להגיע ל-300 סניפים ברחבי ישראל ולהנגיש לכולם מחיר, איכות וחוויה.
החברה הינה חברה בורסאית, בבעלותם של אבי כץ ורמי לוי.

www.cofix.co.il

​אודות QM7

​QM7 הינה מערכת שיתופית המאפשרת בקרה, ניהול אישי וארגוני של משימות ותהליכים. המערכת מציעה כלים עוצמתיים וידידותיים לניהול משימות, ארגון דיונים ומעקב החלטות. המערכת נשענת על סביבת העבודה הקיימת באאוטלוק, ומאפשרת פיקוח, שליטה ובקרה על יעדים קרובים ורחוקים. המערכת מצטיינת בידידותיות למשתמש, סביבת תכנון ובקרה אינטגרטיבית, דוחות לניטור תמונת מצב, קשר בין משימות, המשכיות בין שנים, ניהול תכנית עבודה יחידתית וקישוריות לאימייל.

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם