ניהול תהליכים - ישקר

הביצועים

האמינות, הגמישות והיתרונות המובנים של QM7 משרתים היום את החברה המובילה בעולם ליצור כלים לעיבוד שבבים ייחודיים וחדשניים. ישקר הינה יצרנית גלובלית מובילה של כלים, ותבניות של כלים, אשר משמשים במגוון רחב של תעשיות רפואיות, התעשייה האוויריות, תעשיית הרכב, בניית ספינות, אנרגיית רוח וכו'. החברה נמכרה לברקשייר התאווי (Berkshire Hathaway) שבבעלות וורן באפט אשר מחזיקה כיום ב-80% מהבעלות בקבוצה "זה סיפור שהוא חלום. העסקה עלתה על כל ציפיותינו. הייתי בעת רכישת החברה, הציפיות שלי היו גבוהות מאוד." כעת וורן באפט מעתיק את המודל העסקי של החברה ויעילותה גם אל חברות גדולות אחרות בבעלותו.

פרופיל חברה

החברה נוסדה בשנת 1952 ע"י התעשיין והיזם סטף וורטהיימר במוסך מעץ מאחורי הבית שלו. לאחר מספר שנים של התרחבות יציבה, עבר מטה החברה לאתר הנוכחי שלה באזור התעשייה תפן שגליל המערבי. כיום עובדים בקמפוס יותר מ-4,000 איש מתושבי הגליל מכל הדתות: יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים.

QM7

למה חברה מצליחה כמו ישקר משקיעה בכלי לניהול כגון QM7? למנהל אבטחת האיכות יש תשובה מהירה: "החברה שלנו גדלה במהירות ובעקביות מאז ראשיתה והמדיניות שלה היא תמיד לחשוב קדימה, ולצפות את הבעיות לפני התרחשותן. לכן אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לשפר את ניהול הפרודוקטיביות והאיכות." QM7 מסייעת לשיפור הפרודוקטיביות בשתי דרכים, ראשית, באופן פרואקטיבי, המערכת מאפשרת למנהלים לשמור ולעקוב אחר של חובות העובדים. פגישות ומשימות מתקצרות באופן אוטומטי. שנית, ואולי חשוב יותר, QM7 חוסך זמן וכסף כי הבהירות שלה מבטיחה שאין משימות שיתפספסו.
החברה שלנו מתרחבת כל הזמן עם יותר ויותר משימות לנהל. QM7 עוזר לנו לעשות בדיוק את זה.
מנהל בדיקות איכות במפעל ייצור גלובלי
ישקר

יישום

QM7 אומצה באופן הדרגתי, כך שכל ראש המחלקה יכול היה להחליט אם להציג אותה לפני המחלקה שלו או לא. ברגע שמחלקה בחרה לעבוד עם QM7, הליך היישום עבר בקלות כאשר רוב העובדים פשוט מקבלים במערכת משימות שהם מבצעים, ולאחר מכן דואגים לסגור אותן באמצעות המערכת. רק המנהלים יכולים לפתוח, לפקח ולסגור משימות של אחרים. צוות אבטחת איכות של החברה מוודא כי בכל מחלקה שאימצה את QM7 יש אדם שתפקידו להתקין את המוצר לעובדים ולספק להם הכשרה בסיסית במידת הצורך. וכן צוות אבטחת איכות מעסיקה אדם במחלקה עצמה בכדי להתמודד עם תמיכה טכנית, שאר השאלות מטופלות ישירות על-ידי QM7. המוצר הוא גמיש וגרסאות עתידיות נלקחו בחשבון ע"י ישקר.
"החברה שלנו גדלה במהירות ובעקביות מאז ראשיתה ומדיניותה היא תמיד לחשוב קדימה, לצפות את הבעיות לפני התרחשותן. לכן אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לשפר ניהול הפרודוקטיביות והאיכות."
מנהל בדיקות איכות במפעל ייצור גלובלי
ישקר

תוכניות לעתיד

שקר מפעילה סניפים בכל רחבי העולם. רק לאחרונה קנתה שלוש חברות ביפן, דרום קוריאה וסין. חברות אלה מציגות בהדרגה את QM7 לצוות שלהם. מנהל האיכות מבהיר כי "חברות אלה פועלות כמו שעון שוויצרי. אפשר היה לחשוב שאין להם צורך בכלי לניהול משימות ודיונים. אולם, בתוך האקלים העסקי הגלובלי הנוכחי, אפילו חברות אלה מבינות שיש להם יותר מדי משימות בכדי להצליח ולעקוב אחר כל הפעילות. הם יודעים בביטחון ש- QM7 תספק להם את האמצעים כדי לעמוד בלוחות זמנים קשיחים".

המצוינות מגיעה עם אתגרים. ככל שאתה טוב יותר, כך תקבל יותר עבודה: יותר חברות, יותר מחלקות, יותר עובדים, ויותר משימות לנהל. מנהלים צריכים לעקוב אחר משימות אלה ולוודא כי פגישות ומשימות ישאו פרי. לישקר יש ביטחון מוחלט ש QM7 תעזור לה לשמור של הגדילה והצמיחה גם בעידן מאתגר ותחרותי של היום.