חברת QM7 הכריזה על סימונה ענתי מנהלת מחלקת התקשרויות ותפעול בחברת אשטרום הנדסה ובנייה כמנהיגת החודש. סימונה נבחרה הודות לייעול תהליכים ארגוניים עסקיים באמצעות QM7.

 

סימונה ענתי, מנהלת מחלקת התקשרויות ותפעול בחברת אשטרום הנדסה ובנייה, מקבוצת אשטרום, אחראית על הובלת אפיונים, הטמעות, וההדרכות השוטפות, ברמת המטה והקבוצה למערכות עזר ניהוליות.

מידי יום באשטרום מנוהלים מאות פרויקטים אנשים ומשימות. סימונה הייתה חלק מהצוות שהחל בחיפוש אחר כלי שיאפשר ניהול יעיל בארגון. "חיפשנו מערכת שבאמצעותה יוכל כל כל אחד לנהל את הצוות והתחומים שלו בין אם באתרים ובין אם במטה. כל מנהל צריך כלי לסיכומי ישיבות, ניהול משימות ובקרת תהליכים". אחת הדרישות באשטרום הייתה למערכת שלא מצריכה גישה קבועה לענן. בגלל ש-QM7 מאפשרת התנהלות על בסיס אימיילים בין היא נבחרה ככלי מוביל בארגון. סימונה לקחה על עצמה את הובלת האפיון וההטמעה בארגון. "תוך ארבעה חודשים המערכת כבר הייתה מותקנת בכל המטה וזמינה לכל אחד".

סימונה ענתי QM7
אשטרום

תוך כדי עבודה עם המערכת הבינו בקבוצה שיש נושאים נוספים שניתן לייעל באמצעות QM7. היות ואשטרום מוסרת מאות יחידות דיור בשנה, נתבקש בית התוכנה לאפיין ולפתח מערכת למסירת הדירות, עם דגש על עמידה בדרישות משפטיות ורגולטוריות ומתן שירות מירבי לדיירים. חברת QM7 פעלה בתיאום משותף עם אשטרום, בהובלתה של סימונה, החל משלבי האיפיון ועד להטמעה בשטח. "אפיינו מערכת חדשה ומדהימה למסירת דירות שבסופו של הליך הפרוטוקול נשלח ישירות למייל של הדייר בסיום המסירה". המערכת מאפשרת לבצע את הליך מסירת הדירה ע"י פרוטוקול ממוחשב על טאבלט. נציג של חברת אשטרום עובר על מפרט הדירה יחד עם הדיירים שחותמים בחתימה דיגיטלית. במידה ונדרשים תיקונים, המערכת מפיצה את המשימות שנמצאו לקויות בלבד אל הקבלן האחראי כך שבסבב הבא של הפרוטוקול יוצגו הליקויים הפתוחים. "כיום ניהול משימות הליקויים מגיע ישירות לקבלן, כאשר הם מדווחים סטטוס טיפול במשימה בלי להיות מנויים או רשומים במערכת".

ניהול משימות

סימונה מספרת לנו ש-"QM7 פתרה למעשה את נושא השפה האחידה בארגון". בנוסף, המערכת מייעלת את ניהול המשימות ועומסי העבודה של המנהלים על ידי לוח מחוונים המרכז את פעילות הצוות. גם הצוותים עצמם נהנים מתזכורות אוטומטיות לנושאים שעלולים ליפול. בכל יום ראשון בבוקר מופץ דו"ח המרכז את המשימות פתוחות לכל המשתמשים של המערכת, וכך כל אחד מהמשתמשים נמצא תמיד "עם אצבע על הדופק.

כבר היום סימונה עדה למספר פרמטרים עסקיים שהשתפרו בעקבות השימוש במערכת. מחד, המערכת מאפשרת ניהול תהליכים ובקרה עליהם ברמת מנהלי העל, ומאידך ירידה לפרטים כמו הפצת מסמכים ושליטה על סטטוס משימות. משכך, אפשרה המערכת לכולם לדבר בשפה אחת. המערכת חיה בארגון "ואין דיון או מפגש שלא מעלים נושאים הקשורים למערכת".

חברת QM7 מכירה במנהיגים הארגוניים הממנפים את מערכת QM7 כדי לקדם את הארגון במקסימום אפקטיביות. אלה מנהיגים שמנהלים דיונים איכותיים עם משימות ברורות, ומובילים ביצוע החלטות. הם משתפים את הצוות במטרות הקצרות וארוכות הטווח, ומעניקים תחושה של ביטחון ושלוות נפש.

מנהיגים ארגוניים מקבלים פוסט אישי המוקדש להם בבלוג של QM7. בנוסף אנו מקדמים את המנהיגים הארגוניים בערוצי המדיה החברתית וחושפים אותם למנהלים מובילים ברחבי העולם.

​כל משתמשי QM7 יכולים להגיש מועמדות להיות מנהיגי החודש על תרומתם הייחודית לארגון שבו הם עובדים.

אודות קבוצת אשטרום

קבוצת אשטרום, מחברות הבנייה והנדל"ן המובילות בישראל (1963), יצקה באבני היסוד שלה את המחויבות להעניק פתרונות מקצועיים ומקיפים לכל לקוחותיה, מהמסד ועד הטפחות. החברה נסחרת בבורסת ת"א במדד תל – אביב 125 (סימון ASHG). בין הפרויקטים הבולטים של הקבוצה ניתן למנות את נמל המפרץ החדש בחיפה, מנהרות הכרמל, הרכבת הקלה בירושלים, מגדלי אלון ומגדל ארלוזורוב בת"א, מגדל המפרש בחיפה, בי"ח לילדים שניידר, V Tower ופרויקטLYFE בבני ברק, אשדר טריו בחיפה, שכונות מגורים להשכרה בערים המרכזיות, מבני תעשיה, מוסדות ציבור ומבנים ביטחוניים. בנוסף, לאשטרום פעילות ענפה בתחום הקבלנות והיזמות בארצות הברית, מערב ומזרח אירופה, אפריקה והאיים הקאריביים..

www.ashtrom.co.il

​אודות QM7

​QM7 הינה מערכת שיתופית המאפשרת בקרה, ניהול אישי וארגוני של משימות ותהליכים. המערכת מציעה כלים עוצמתיים וידידותיים לניהול משימות, ארגון דיונים ומעקב החלטות. המערכת נשענת על סביבת העבודה הקיימת באאוטלוק, ומאפשרת פיקוח, שליטה ובקרה על יעדים קרובים ורחוקים. המערכת מצטיינת בידידותיות למשתמש, סביבת תכנון ובקרה אינטגרטיבית, דוחות לניטור תמונת מצב, קשר בין משימות, המשכיות בין שנים, ניהול תכנית עבודה יחידתית וקישוריות לאימייל.