שופרסל – סיפור לקוח

בשנת 2011 רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל, אימצה את היכולת של QM7 להכניס סדר בחלק קריטי של הארגון. שופרסל מעסיקה כ13,500 עובדים ב-8 רשתות שיווק, כאשר מאות מהם עוסקים בתחזוקה יומיומית. אבנר סיאקי התחיל כמנהל IT במטה של שופרסל, הוא נתקל בבעיה שנראתה ללא פתרון פשוט: כיצד לנהל את בעיות התחזוקה הפיזיות של הרשת בכל 254 סניפיה? פרופיל […]

כנפי תחזוקה – סיפור לקוח

רקע חברת כנפי תחזוקה, בבעלות קבוצת כנפיים, הוקמה לפני 12 שנים במטרה לתת מענה טכני במיקור חוץ לחיל האוויר. החברה יושבת בבסיסי החיל בחצרים ובנבטים ומשם מתפעלת כבר למעלה מעשור את מטוסי "העיט", לצד קליטה ותפעול מטוסי "הלביא" המיועדים להכשרת פרחי טיס בבית ספר לטיסה של חיל האוויר, ביצוע התקנות במטוסי F-15I, הענקת שירותי ביקורות […]

תפריט נגישות

אנחנו והשותפים שלנו משתמשים במידע שנאסף באמצעות קובצי cookies וטכנולוגיות דומות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר שלנו, לנתח כיצד אתה משתמש בו ולמטרות שיווקיות. תוכל לקרוא עוד על כך במדיניות הפרטיות שלנו.