נמלה פלוס

משובים / סקרים-
סקרי שביעות רצון פנים וחוץ ארגוניים

נמלה פלוס

משובים / סקרים-
סקרי שביעות רצון פנים וחוץ ארגוניים

מעל ארגונים בישראל מיישמים באמצעות פתרונות מערכת נמלה פלוס, אסטרטגיה של ניהול סקרי שביעות רצון חוץ ארגוניים ופנים ארגוניים לצרכים השונים.

משוב שביעות רצון הוא הדרך בה מקשיב הארגון לקהלי היעד המרכזיים שלו: עובדים, לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ושותפים, ומשלב אותם בהחלטות הארגוניות. משובים פנים וחוץ ארגוניים, הם הדרך הטובה ביותר עבור ארגון לקבל את האינפורמציה המקיפה והאותנטית ביותר על הנעשה בו, ומחוצה לו. המשובים משמשים את יחידות הארגון השונות לצורך למידה ושיפור מתמידים ולכן משקלם רב.

הנמלה+ הינה כלי ניהולי, יומיומי, המבוסס על אסטרטגיה של הקשבה לעובדים / ללקוחות / ספקים, ומספק מידע לשיפור ביצועים לכל דרגי הניהול ביחידות הארגוניות ביניהן: משאבי אנוש, שירות לקוחות, שיווק ומכירות, מערכות מידע, תפעול ועוד

מגוון אפשרויות ותבניות מוכנות לסקרים

תוכניות עבודה

סקר עמדות/ סקר שביעות רצון של העובדים בארגון. בשיתוף חברת היעוץ המובילה

מערך ניהול משימות

סקרי רווחה

סקר שימוש באתרי האינטרנט

ניהול סיכונים ברפואה

סקרי שביעות רצון לקוחות מהארגון

סקר שביעות רצון

אמצעי הפצת שאלון שביעות רצון

המערכת מספקת למשתמש כלים נוחים לבניית תהליך המשוב החל משלב בניית השאלון והכנת רשימת המשיבים, דרך ניהול תהליך המשוב עצמו ועד ליכולות ניתוח מתקדמות.

מודול ניהול המשובים של נמלה+ מספק מידע לשיפור ביצועים לכל דרגי הניהול ביחידות הארגוניות ביניהן:

משאבי אנוש, שירות לקוחות, שיווק ומכירות, מערכות מידע, תפעול ועוד.

שאלות ותשובות

מערכת נמל"ה, היא מערכת לניהול משובים מהמובילות בעולם, פתרון ניהול המשובים בנמל"ה מאפשר לכל יחידה בארגון לקיים סקרים, לקבל ולנתח משובים ולאסוף מידע מעובדי הארגון בכל עת, ללא מגבלה על מספר השאלונים, על מספר המשיבים או תוכן השאלונים.

כן, מערכת נמלה+ מספקת ממשק נוח וידידותי ואינטואטיבי למשתמש. תוכל ליצור מגוון שאלונים ולעצב אותם מותאמים לסגנון הארגון ולהפיצם באותן עצמאי. במידת הצורך תוכל להיעזר במוקד התמיכה שלנו בשעות הפעילות.

מבין לקוחותינו

שירותים נוספים שעשויים לעניין אותך