actiobase

ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע החלטות Decision.Tracker

actiobase

ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע החלטות Decision.Tracker

אחריות הארגון על ביצוע ההחלטות שלו, ניהול משימות ומצוינות ניהולית הם האתגרים המובילים כיום בשוק.

הבעיה:

קושי בניהול ויישום ההחלטות ועמידה ברגולציות

Decision.Tracker מערכת ניהול משימות המספקת כלי שליטה ובקרה פורמאליים, נוחים וידידותיים למשתמש

ניהול משימות ומעקב ביצוע החלטות – איך זה עובד?

(דוגמה לתהליך)

ריכוז דרישות רגולציה לפני עלית נושאים לישיבות דירקטוריון – נשלחות יזום אל מנהל הפורום

ריכוז מטלות מישיבות קודמות נשלח אוטומטית למשתתפים

יצירת מסמך סדר יום הכולל המשימות הנדרשות לקראת הישיבה הנוכחית – מקושר לזימון באאוטלוק

סיכום הישיבה עצמו הופך לכלי יצירת פריטי המעקב

שליטה על התהליכים באמצעות תצוגה גרפית מרשימה ומדדי ביצוע מרכזיים

יתרונות מערכת ניהול משימות | Decision.Tracker

itsm

שליטה ושקיפות מלאים של הדרג הניהולי על החלטות ומשימות אסטרטגיות חוצות ארגון.

היענות ארגונית גדולה יותר ויישום מהיר של ההחלטות.

סקר סיכונים

יישום יעיל של ההחלטות תוך התחייבות ללוחות זמנים ברורים וזיהוי צווארי בקבוק.

ניהול סיכונים פיננסיים

תקשורת ברורה ועקבית בין כל השותפים לאורך כל תהליך ביצוע ההחלטות.

רציפות תפקודית

סיכומי הדיון הופכים למסמכים דינאמיים עם קבלת דוחות סטאטוס גראפים על גבי מסמך ה Word עצמו.

סקר סיכונים

עבודה מתוך סביבת העבודה המוכרת Word, Outlook, Excel.

רפואה דיגיטלית

המערכת מאפשרת גם קישור עם פתרון ניהול הסיכונים כך שנושאי תכנית העבודה השנתית של הביקורת יגזרו מתכנית ניהול הסיכונים של הארגון באופן אוטומטי את כל הנוגעים בנושא על כל שינוי, עדכון או פעילות חדשה.

ניהול משימות
צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.