תמיכה

QM7 ניהול משימות ומעקב החלטות

ניהול משימות

להפיק יותר ומהר, באמצעות מערכת לניהול משימות אוטונומי

מערכת המאפשרת לבחון שיטת עבודה והעצמה של ניצול המשאבים ליתרון מוכח אצל הלקוחות השותפים והספקים. ניהול משימות הנגזרות מתכניות עבודה של הארגון מאפשרות לדרג הניהולי לקבל שקט נפשי ולעובדים מערכת יעילה פשוטה וידידותית לניהול אוטונומי ויעיל של המשימות.

ניהול משימות

ניהול אוטונומי של העובדים את המשימות שלהם הנגזרות מתוך תכניות העבודה הכלליות. באמצעות המערכת יכולים העובדים לתעדף משימות, לעבוד על המשימות בשיתוף פעולה עם גורמים אחרים, לקבלת תמונת מצב רחבה ובכך להתנהל ביעילות באופן עצמאי.
ניהול משימות

יתרונות מערכת ניהול משימות

תעדוף משימות

תיעדוף של המשימות לפי זמן, סטטוס ודחיפות

עריכת תהליכי אישור נהלים במלואם.

הגדרת הרשאות

הגדרת הרשאות ומיופי כוח על פי המבנה הארגוני כך שכולם יודעים מי רשאי לעשות מה

ניהול משימות -תזכורות

תזכורות כדי שתמיד תזכור מה שבאמת חשוב

ניהול מסמכים | אייקון

ניהול מסמכים כדי שתוכל לדעת שהכל נמצא במקום אחד

תרשימי עבודה

תרשימי עבודה ברורים כדי שתוכל לנווט בתוך ים המשימות

ריכוז משימות

ריכוז המשימות הארגוניות כך שתוכל לדעת מה הסטטוס מבלי להתאמץ

סיפורי הצלחה

מבין לקוחותינו

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם