תמיכה

נמלה פלוס | נמלה+

ניהול סיכונים ברפואה ופתרונות נוספים

ניהול סיכונים ברפואה, בקרות, סקרי שביעות רצון מטופלים ותהליכי הערכת ביצועים

במקום לעבוד בשביל תהליכי האקרדיטציה, הם עובדים בשבילך​

מזה כ-17 שנים עוסקת חברתנו במתן פתרונות למחשוב תהליכי בקרה, סיקור, משוב והערכה בלמעלה מ-300 ארגונים בישראל

רבים מהם מתחום הבריאות. בשנים האחרונות, תוך צבירת מידע רב מלקוחותינו, פיתחנו פתרון ממוחשב מקצה לקצה אשר מסייע בניהול תהליכים הנגזרים מהאקרדיטציה: תהליך הבקרות כולל ליקויים, ניהול סיכונים כולל ניטור, משוב שביעות רצון מטופלים ותהליכי הערכת עובד וכשירויות.

הפתרונות שלנו

הניסיון שלנו עם בתי חולים לאורך השנים אפשר לנו לפתח את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לעולם הרפואה ולספק מענה הולם וחכם במקומות הנדרשים בפועל.

אקרדיטציה

אקרדיטציה - פתרון לכלל תהליכי הבקרה הנגזרים מנהלי האקרדיטציה ברפואה

-סקרי בחינת העמידה בתקני האקרדיטציה
– ניהול תהליכי הבקרה מבחינת לוחות זמנים, נושאים, סוגי בקרות וכו'
– העברת ליקויים לגורמים מטפלים בתהליך Workflow מובנה עד לתיקון הליקוי
– מנוע לביצוע סקרים מכינים למבדק אקרדיטציה חיצוני

פרומס PROMS

פרומס - שילוב "חוכמת ההמונים" בשרות הרפואה

– הקמת שאלוני PROMS גמישים כולל תמיכה בשאלוני SF-12, SF-36, SRH וכו'
– הגדרה וניהול של פרוטוקול איסוף הנתונים
– תמיכה בערוצי איסוף מגוונים: טאבלט, סוקר טלפוני, מובייל וכו'
– הגדרה וחישוב מדדים (כולל מדדי PROMIS)

רפואה דיגיטלית

פתרון לסקרי בקרה המותאמים לעולם מערכות הבריאות

– Individual tracers, System tracers, Accreditation program specific tracers
– תהליך מובנה לטיפול בליקויים כולל הפעלת גורמים מתוך ומחוץ לארגון
– Dashboard למעקב אחר נושאים פתוחים
– תמיכה מבנית בטאבלט/מובייל
– דוחות סיכום וניתוח נתונים

סקר שביעות רצון מטופלים

שביעות רצון מטופל - תהליך רציף למדידת שביעות רצון מטופלים

– תהליך אוטומטי המבוסס על חוקים עסקיים למדידת שביעות רצון מטופלים בכלל נקודות המגע עם הארגון: אשפוז, מוקד, קהילה וכו'
– הפצת הסקרים במגוון ערוצי איסוף: מובייל, אתר WEB, טאבלט וכו'
– התראות בזמן אמת לטיפול בסקרים חריגים

ניהול סיכונים ברפואה

ניהול סיכונים ברפואה

-זיהוי סיכונים פוטנציאלי
-ארגונים להערכת סיכונים
– איתור הסיכונים במפה תפיסתית
– ביצוע סקר הערכת סיכונים (נזק, סבירות)
– קביעת תוכנית עבודה, בקרות ומשימות לצמצום הסיכון (כולל מעקב)
– צמצום הסיכון כמתבטא במפת הסיכונים

עמידה בתקן נגישות

נגישות - תהליך בקרה על עמידה בתנאי נגישות

– שאלוני עמידה בתקני נגישות
– העברת ממצאים שאינם תקינים כולל צילום הליקוי לגורם אחראי לטיפול
– ניהול ומעקב אחר המשימות הנדרשות לתיקון הליקויים
– דוחות סיכום וניתוח נתונים

שאלות ותשובות

כללית, אסותא ושיבא כבר מנהלים לבד לאחר הכשרה קצרה, כל לקוח מנהל בעצמו את כל התהליכים לעיל, גם אם מדובר בתהליכים רבים מסוגים שונים, ללא מעורבות נדרשת מאיתנו, גם בעת הוספת תהליכים חדשים או עדכון הקיימים

אכן כן, ישנה אפשרות לאינטגרציה עם מערכות הארגון (קבלה\ייצוא של נתונים)

אכן אפשרי, אנו מספקים גם פתרונות ייעודים בתחומי :מחקרים קליניים * מבדקי ידע והסמכה * הערכת עובדים כולל כשירויות * דיווח סיעודי יומי * ועוד

יישום פורטל אחות כללית שיבא הוטמע בהצלחה ובקרוב עולה יישום חדש של המערכת לבקרות ניקיון במחלקות השונות של המרכז הרפואי שיבא

מתוך הרצאה בכנס הרפואה השנתי של ILAMI, האיגוד הישראלי למערכות מידע ברפואה> מרצים: זיו וינדיש, מנהל מוצר ותחום פתרונות Nemala, ACE וערן סטרול, Head of GRC

מבין לקוחותינו

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם