תמיכה

הטמעת מערכת להערכת ביצועים בשירותי בריאות כללית
זכה בפרס מצוינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023

שירותי בריאות כללית, קופת החולים הגדולה בישראל, הטמיעה בהצלחה פרויקט חדשני להערכת ביצועי עובדים, המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם Nemala+, מתודולוגיית יישום מודרנית ותהליך יישום מקצועי ומוצלח. התהליך, שנערך ב-14 מוסדות שונים של כללית, ביניהם בתי חולים ומרכזי בריאות הנפש, זכה בפרס הצטיינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023 בקטגוריית "חדשנות במערכות ליבה".

זו שנה שניה בה אנו זוכים בפרס יחד עם שירותי בריאות כללית,
פעם ראשונה על פרויקט חווית מטופל והפעם בניהול המשאב האנושי.

הערכת ביצועי עובדים הנו תהליך חיוני בכל ארגון ובמיוחד במוסדות רפואיים. הדיאלוג שמתבצע בארגון במסגרת התהליך תורם רבות החל  משיפור ביצועים , הרגשת שייכות והגברת מוטיבציה, דרך שיפור שיתוף הפעולה בצוות באופן רוחבי, קידום פיתוח אישי וכמובן שיפור ביצועים לאורך זמן  ושביעות רצון העובדים. 

הפתרון כלל שימוש במערכת טכנולוגית תומכת מבית טופ סולושינס
הכוללת מספר יכולות יחודיות שאופיינו על ידי צוות משותף של כללית וטופ סולושינס
וליווי יד ביד לאורך כל התהליך:

1. ניהול תהליך בסדר גודל

תמיכה בתהליך הערכת ביצועי עובדים בקרב 35 אלף עובדים בדרגות שונות ומוסדות רבים, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל תפקיד וכל מוסד. כל זאת תוך מתן חווית משתמש מהירה, מקצועית ומודרנית לכלל בעלי העניין שהשתתפו בתהליך 

2. תמיכה במבנה ארגוני מורכב, דינאמי ומשתנה

יכולת לנהל במקביל 14 עצים ארגוניים כאשר חלק מהמשתתפים מופיעים מספר פעמים באותה היררכיה ארגונית או במספר היררכיות בו זמנית (לדוגמה: רופא מרדים שעובד חלק ממשרתו במחלקת יולדות וחלק במחלקת לב ומוערך בהתאמה ע"י שני מנהלים ישירים באותו התהליך).

3. תובנות

הצגת המידע שנאסף תוך כדי התהליך ובזמן אמת, באמצעות לוח בקרה ייחודי שמציג נתונים ותובנות לגבי סטטוס התהליך ומידע לגבי המדדים שנקבעו בתהליך ההערכה בכל רמה ארגונית רלוונטית 

4. יעדים ומדדים

תמיכה במגוון יעדי מדידה ובקרה, "קשים" (מספריים\מדידים) ורכים, שהונגשו בצורה ברורה ונוחה להבנה, ואפשרו למנהלים בדרגות הארגון השונות, לקבל תמונה כוללת של צוותם ולקחת החלטות מושכלות בנוגע לניהול עובדיהם.

5. גמישות והתאמה אישית

מבנה טפסים מתקדם וגמיש שמאפשר בניה של שאלוני הערכה מותאמים אישית לכל עובד ומנהל באמצעות החלת התניות משדות רקע ו\או מענה בטופס ובכך לייצר תהליך נוח לניהול ובמקביל הצגה אוטומטית של המקטעים הרלוונטיים לכל עובד או מנהל, כולל בהתאם לדרישות ובכישורים הנדרשים לתפקידו. כתוצאה מכך, מתקבלת ההערכה מדויקת ורלוונטית יותר לכל עובד.

6. פרסונליזציה

יכולת להנגיש למשתמשים תמונת מידע מותאמת אישית הכוללת לוח בקרה מותאם אישית, דוחות מותאמים אישית ושאלונים מותאמים אישית עבור כל מעריך ומוערך.

7. אזור אישי לכל עובד

מאפשר לעובדים ולמנהלים לצפות במידע מכלל תהליכי ההערכה שבוצעו על יד ועבורם. גישה להערכות קודמות של כל עובד מאפשרת מעקב אחר התפתחותו לאורך זמן, לזהות מגמות, נקודות חוזק וחולשות ולתכנן תוכניות פיתוח אישיות בהתאם.

8. נוחות תפעולית

אימות המשיבים באמצעות מערכת הליבה הארגונית ובכך לספק להם תהליך כניסה נוח SSO לכלל הפעולות שנדרשו במסגרת התהליך.

9. מערכת הרשאות

מערכת הרשאות מתוחכמת מאפשרת הגדרה ספציפית של גישות לכל משתמש. מנהלים יכולים לנהל את התהליך באופן יעיל תוך שמירה על אבטחת מידע רגישה. 

שרי לובל ליפינסקי, מנהלת הפרויקט מטעם טופ סולושנס מספרת לנו:"הפרויקט של כללית מדגיש את החשיבות של שילוב מערכת טכנולוגית מתקדמת על מנת לאפשר יישום תהליכים יעילים למימוש פוטנציאל העובדים, הגדלת המחוברות של העובדים לארגון  ותורמתה לחוסן, והצלחת הארגון". 

"הטמעת מערכת להערכת ביצועי עובדים חדשנית תרמה רבות לשיפור תהליך הערכת ביצועי העובדים בכללית: הפיכת התהליך לממוחשב, קל ומהיר יותר; יצירת מערכת הערכת ביצועי עובדים אחידה ושקופה; מתן משוב ממוקד ותובנות לעובדים לצורך שיפור יכולותיהם; הגברת שביעות רצון העובדים והתחושה שהם מוערכים. הצלחת התהליך מדגישה את המחויבות של שירותי בריאות כללית לחדשנות ולמצוינות לטובת שיפור ביצועים, תהליכי עבודה ופיתוח עובדיה". 

ועוד מילה לסיום.. יש כמה מפתחות שיכולים לגרום לפרויקט להצליח; זה לא רק הפלטפורמה, אלא הצוות כולו שהצליח להרים פרויקט ביעילות, סבלנות ודיוק, שיוביל את הארגון כולו להישגים. ליאורה שכטר,  רחל ברקוביץ, אבי מנשרוב, אביחי ויסמן , גלעד בק לביא, אסף בן דוד,  חן פנחסאורי טורקניץ וישראלה רבינא היה לנו תענוג לעבוד איתכם. וכמובן! צוות +nemala האדיר בניצוחו של זיו וינדיש ומנהל הלקוח עופר פלאוט שליווה בכל צעד עד להצלחה של הפרויקט. 

בלעדיכם כל זה לא היה קורה.

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם