תמיכה

חממת הגיוס פיקארו מגייסת באמצעות מערכת טופ מאצ'
כבר מעל לעשור ומסבירה למה

פיקארו היא חממת גיוס המתמחה בתחום ההייטק, עם מודל גיוס ייחודי המבטיח פתרונות גיוס איכותיים ומהירים. בין היתר החברה מספקת שירותים של חברת השמה להייטק, ושירותים של מנהל/ת גיוס לתקופות עומס בגיוסים בחברות טכנולוגיות.  לפיקארו ניסיון רב עם מאות חברות הייטק וטכנולוגיה, והיא מהמובילות והמוכרות בגיוס השמה להייטק כבר למעלה מעשור. לפיקארו שלושה מודלים של עבודה; השמה, סורסינג ו- HR as a Service הניתנים בליווי אישי ובהתאמה מלאה לצרכי הארגון.

הצורך – ניהול תהליכי גיוס איכותיים יותר ומדויקים יותר

הצוות שלי ואנוכי ממליצים לכל חברת גיוס והשמה לעבוד עם מערכת גיוס טופ מאצ' פשוט כי זו הדרך היחידה והנכונה היום להתמודד עם גיוס נכון. היתרון הבולט ביותר של טופ מאצ' הוא שהיא מצד אחד מערכת פשוטה וידידותית למשתמש ומצד שני מספיק חכמה להציג דו"חות רוחביים ותובנות על מועמדים.

אורנה דרימן, מנכ"לית ומייסדת פיקארו

אורנה פיקארו

למה החלטתם לעבור למערכת טופ מאצ'?

בעבר עבדנו עם מערכת אחרת שהיו בה פונקציות שהיו חסרות לנו: כמו מגישי מועמדות באתר, סיווג מועמדים לקהילות שעל בסיסן אנחנו עורכים קמפיינים ואוטומציות.  העבודה עם מערכת טופ מאצ' מאפשרת לנו "לדבר" בכל רגע נתון עם מועמדי ההווה ועם מועמדים פאסיביים מהעבר ובכך לייצר פלואו קבוע עבור הלקוחות שלנו

תועלות הפתרון עבור מערך הגיוס

שיפרנו את תהליכי הגיוס בזמן וכסף. תהליכי הגיוס איכותיים יותר ומדויקים יותר. לאורך השנים יצרנו קסטומיזציה למערכת וביצענו פיתוחים רבים שמאפשרים למערכות להיות כמו כפפה ליד עבור תהליכי הגיוס שלנו. אפשר גם לומר שהמערכת נבנתה במיוחד לצרכים שלנו גדלנו עם המערכת והיא גדלה איתנו.

צוות טופ מאצ' תמיד שם לעזור

התחושה היא שהצוות מאוד שירותי ואתנו יד ביד בכל. אם יש עובדים חדשים שצריכים חפיפה על המערכת ויש להם שאלות הצוות תמיד פה לעזור. המערכת גם פשוטה יחסית לתפעול אז אנחנו יודעים לעבוד איתה בקלות. בלחץ המשימות היומיומי חשוב מאוד התפעול הנוח וכן חשובה התמיכה והזמינות מצד מי שמנהל את המערכת.

לסיכום:

להתאים מועמד למשרה בעיקר בתחום הטכנולוגי ובלחץ של זמן זו משימה לא פשוטה. בזכות הידע והניסיון שלנו בתחום אנו  יודעים לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלנו, עם זאת אין ספק שבזכות המערכת טופ מאצ' סיכויי ההצלחה שלנו רק גדלים, כך שאנו מאוד שבעי רצון ממערכת ומהשינוי שהכניסה לחברה שלנו".

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com

צור קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם