ניהול חווית לקוח – איך עושים את זה נכון?
מדידה ושיפור מתמיד של חווית הלקוח נמצאת במוקד הפעילות של כל ארגון.
חברות משקיעות משאבים רבים בבידול ויצירת חווית לקוח טובה באמצעות הכלים היעילים שמספקים סקרי חווית לקוח (CX) ושהפכו אלמנט חיוני למדידה ואיסוף קולו של הלקוח וקבלת תובנות שיאפשרו את השיפור המתמיד.
אז, איך בונים סקירה אפקטיבית ויעילה של חווית הלקוח? למה צריך לשים לב? ואיך נמנעים מהטיות?
כמה דקות קריאה ותדעו.
הטמעת מערכת להערכת ביצועים בשירותי בריאות כללית זכה בפרס מצוינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023
שירותי בריאות כללית, קופת החולים הגדולה בישראל, הטמיעה בהצלחה פרויקט חדשני להערכת ביצועי עובדים, המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם Nemala+, מתודולוגיית יישום מודרנית ותהליך יישום מקצועי ומוצלח. התהליך, שנערך ב-14 מוסדות שונים של כללית, ביניהם בתי חולים ומרכזי בריאות הנפש, זכה בפרס הצטיינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023 בקטגוריית "חדשנות במערכות ליבה".
רשויות מקומיות בזמן מלחמה – דווקא עכשיו "שיתוף הציבור"
תפסנו את אורנה דרימן מנכ"לית ומייסדת פיקארו לספר לנו מדוע היא כבר עשור בוחרת כל שנה מחדש במערכת טופ מאצ'.
כנס חווית לקוח Tech & Humanity
קבלו הצצה לכנס חווית לקוח Tech & Humanity שארגנו הבוחן את תפקידה של הטכנולוגיה בניהול חווית לקוח אל מול האלמנט האנושי והחיבור ביניהם.
חברות וארגונים חייבים לרכז מאמץ בשיפור חוויית הלקוח -ממצאי 2023 בתחום CX
חווית הלקוח ומסע הלקוח אינם מושגים מופשטים אלא אמפיריים ורבי חשיבות עבור הפעילות העסקית. איך שומרים על מדידה אמפירית וניתוח חוויתי התנהגותי מבלי לוותר על אחד מהם?
חממת הגיוס פיקארו מגייסת באמצעות מערכת טופ מאצ' כבר מעל לעשור ומסבירה למה
תפסנו את אורנה דרימן מנכ"לית ומייסדת פיקארו לספר לנו מדוע היא כבר עשור בוחרת כל שנה מחדש במערכת טופ מאצ'.