ניהול חווית לקוח – איך עושים את זה נכון?

מדידה ושיפור מתמיד של חווית הלקוח נמצאת במוקד הפעילות של כל ארגון.
חברות משקיעות משאבים רבים בבידול ויצירת חווית לקוח טובה באמצעות הכלים היעילים שמספקים סקרי חווית לקוח (CX) ושהפכו אלמנט חיוני למדידה ואיסוף קולו של הלקוח וקבלת תובנות שיאפשרו את השיפור המתמיד.

אז, איך בונים סקירה אפקטיבית ויעילה של חווית הלקוח? למה צריך לשים לב? ואיך נמנעים מהטיות?
כמה דקות קריאה ותדעו.

קרא עוד »

הטמעת מערכת להערכת ביצועים בשירותי בריאות כללית זכה בפרס מצוינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023

שירותי בריאות כללית, קופת החולים הגדולה בישראל, הטמיעה בהצלחה פרויקט חדשני להערכת ביצועי עובדים, המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם Nemala+, מתודולוגיית יישום מודרנית ותהליך יישום מקצועי ומוצלח. התהליך, שנערך ב-14 מוסדות שונים של כללית, ביניהם בתי חולים ומרכזי בריאות הנפש, זכה בפרס הצטיינות בתחרות IT AWARDS לשנת 2023 בקטגוריית "חדשנות במערכות ליבה".

קרא עוד »
כנס חווית לקוח AI

כנס חווית לקוח Tech & Humanity

קבלו הצצה לכנס חווית לקוח Tech & Humanity שארגנו הבוחן את תפקידה של הטכנולוגיה בניהול חווית לקוח אל מול האלמנט האנושי והחיבור ביניהם.

קרא עוד »